Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #211: Vi minns tillbaka på 2017

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den här veckan låter Ida, Amanda och Andreas tankarna vandra och försöker komma ihåg alla godbitarna från året som gått.

Läs hela artikeln här

Jag minns utrullningen av iOS 11 till iPad i höstas. Det är galet hur fort man vänjer sig vid det nya multitasking gränssnittet!

Ursprungligen av TheiPad:

Jag minns utrullningen av iOS 11 till iPad i höstas. Det är galet hur fort man vänjer sig vid det nya multitasking gränssnittet!

Älskar IOS 11-nyheterna för Ipad!

Jag vet det är fantastiskt mycket bättre och mer praktiskt.

  • Medlem
  • 2017-12-30 19:41
Ursprungligen av Ida Blix:

Älskar IOS 11-nyheterna för Ipad!

Måste varit ett otroligt lyft för iPad, kul faktiskt

Ja, gör ju liksom det lite enklare att utföra sysslor på en iPad.

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2018-01-01 12:29

Jag minns att testpiloterna lanserades på 99 under 2017. Det var fint ?

  • Medlem
  • 2018-01-02 21:02

Trevlig och bra sammanfattning ?
Under året har jag rotat mig mer hos 99
Anledning är nog förutom det trevliga och lärorika forumet mixen av nyheter och tester mm men mycket pga av er bredd och mix i redaktionen. Väntar med spänning på @Idas smarta hemmet lösningar, @Amandas musik äventyr och @Ekloev resa med X. Men även på @Jakobs återkomst. Så nu slutar jag besöka minst 2 andra platser och lägger 99 överst av min dagliga teknik vandring ?

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-01-02 22:10
Ursprungligen av PaO:

Trevlig och bra sammanfattning ?
Under året har jag rotat mig mer hos 99
Anledning är nog förutom det trevliga och lärorika forumet mixen av nyheter och tester mm men mycket pga av er bredd och mix i redaktionen. Väntar med spänning på @Idas smarta hemmet lösningar, @Amandas musik äventyr och @Ekloev resa med X. Men även på @Jakobs återkomst. Så nu slutar jag besöka minst 2 andra platser och lägger 99 överst av min dagliga teknik vandring ?

Det är inget annat än fantastiskt trevlig läsning! Härligt att höra att du känner för oss som vi för dig, ditt engagemang och villighet att dela med dig av din entusiasm i forumet och i kommentarer har varit en fröjd att ta del av. Vi ser fram emot att tillsammans göra 99 till ett lika trevligt vattenhål för alla som andas och lever mobila enheter och det digitala vardagslivet. Tack för 2017 @PaO , nu kör vi så det ryker med 2018!

(Och jag kommer uppdatera om min resa med Iphone X, nu har jag upplevt en högtid i de isolerade Blekingska skogarna med telefonen)

Ursprungligen av PaO:

Trevlig och bra sammanfattning ?
Under året har jag rotat mig mer hos 99
Anledning är nog förutom det trevliga och lärorika forumet mixen av nyheter och tester mm men mycket pga av er bredd och mix i redaktionen. Väntar med spänning på @Idas smarta hemmet lösningar, @Amandas musik äventyr och @Ekloev resa med X. Men även på @Jakobs återkomst. Så nu slutar jag besöka minst 2 andra platser och lägger 99 överst av min dagliga teknik vandring ?

Kul att höra! Gott nytt år, jag ska börja planera min återkomst! ?

1
Bevaka tråden