Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Smarta klockan Amazfit Bip lovar 45 dagars batteritid

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu finns den kinesiska klockan Amazfit Bip också att köpa utanför hemlandet. Huami börjar sälja den också i USA där den försöker locka konsumenter med mycket lång battertid och billigt pris.

Läs hela artikeln här

Tror jag ska beställa en, Huami/Xiaomi gör bra grejer. Använder deras Mi Band 2 nu och den fungerar suveränt och appen Mi Fit är mycket bra.

Får ut drygt 25 dagar med Mi Band 2.

Senast redigerat 2018-02-07 18:36

Vi är alla olika. Batteritiden spelar ingen större roll så länge som den är tillräckligt bra- vilket den är för S2 och framåt. Jag säger givetvis inte nej till längre batteritid men inte på bekostnad av annan funktionalitet.

För Apple watch S2/S3 tar jag hellre något tunnare design framför längre batteritid

Det finns ingenting med amazfit som intresserar mig. Drifttiden på min automatiska Omega Seamaster Professional är överlägsen och den är.betydligt snyggare.

Urtavlan på amazfit är bedrövligt ful enligt min uppfattning och den må vara billig - den är ändå för dyr för mig eftersom den skulle landa i byrolådan

1
Bevaka tråden