Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fitbit presenterar Versa

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fitbit har nu presenterat sin nya smarta klocka som heter Versa. En klocka som inte bara är stilig utan även relativt billig.

Läs hela artikeln här

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-03-13 17:11

Jag gillar vad jag ser! Min Gear S2 börjar rulla på snart tre år nu och om jag inte använder det batterisparande läget dyker batteritiden snabbt från runt 50-60 procent till några procent och varning om att den ska stänga av sig. Kommer nog kunna köra den i batterisparläge ett tag till, men pensionen ligger nog inte allt för långt in i framtiden och då är det skönt att ha ett alternativ som (till synes) ser ut att fungera bra oavsett vilken telefon man använder. Använder Iphone X nu, men om jag köper ny smartklocka framöver vill jag att den ska fungera bra oavsett vilket telefonmärke jag väljer nästa gång.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2018-03-13 21:19
Ursprungligen av ekloev:

... Använder Iphone X nu, men om jag köper ny smartklocka framöver vill jag att den ska fungera bra oavsett vilket telefonmärke jag väljer nästa gång.

Köper jag en smart klocka vill jag att den ska ha fungera sömlöst med Apple Health. (vilket Fitbit iaf inte gjorde förut).
Jag vill att den ska fungera med Apple Pay och resten av Apples ekosystem. Köper jag en klocka så vill jag ha kvalitet - sambon har haft 4 Fitbit som pajjat innan de ens blev 12månader. Dessutom vill jag inte lägga ett par tusen på en produkt/ekosystem som inte har en trackrecord.

Att just denna klocka i sig är toppen må vara hänt, men jag vill ha mer än den bästa produkten i sitt segment, jag vill ha den som passar bäst i mitt ekosystem.

Men jag tackar Fitbit för att de sätter press på teamet som snidar på AW series 4/5/6!

1
Bevaka tråden