Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Huawei P20 släpps i finfina färger

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När de stora telefontillverkarna släpper telefoner är de oftast svarta eller någon annan neutral färg. Det är något som Huawei verkar vilja ändra på med sina kommande P20-telefoner.

Läs hela artikeln här

Den där telefonen kan mycket väl segla upp som min favorit om det här stämmer. Snyggt med gradient-färgningen!

Annars är jag rejält svag för den Product Red-röda Iphonen.

Nokia och Microsoft kör/körde också med en del finfina neonfärger.

Färg är kul helt enkelt

Det skulle vara coolt om man kunde göra ett hölje som fullt ut imiterar svart opal.

Tycker också den matta var riktigt snygg! Kul att de vågar dra ut på svängarna lite istället för det gamla tråkiga svarta/vita.

Jag är ganska diskret av mig så har svårt för den mer skrikiga P20 Lite. Finns en färg för alla iaf

Har själv en P10 och är supernöjd med den. Så P20 känns som en intressant uppgradering.

Tycker den tonade färgen sjukt fin! ? Dels älskar jag toningar och dels är det typ mina favoritfärger. Hehe, dock vet jag med mig att jag MÅSTE ha skal på men ja, det finns ju alltid genomskinliga skal.

Ursprungligen av Ida Blix:

Den där telefonen kan mycket väl segla upp som min favorit om det här stämmer. Snyggt med gradient-färgningen!

Annars är jag rejält svag för den Product Red-röda Iphonen.

Nokia och Microsoft kör/körde också med en del finfina neonfärger.

Färg är kul helt enkelt

Den blåa är dock lite för mycket winamp-skin för mig

  • Medlem
  • 2018-03-16 05:23

Jag tycker det är trevligt att det kommer fler färger allmänt. Dock önskar jag alltid svart framsida. P20 Lite säljs tydligen redan i vissa EU länder. Tydligen en av ca 20 talet mobiler med "flärp" eller "lugg" eller "notch" som kommer med Android ?

1
Bevaka tråden