Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fabriksåterställning av en Apple TV 4K

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,
Har en 4K som inte svarar på fjärrkontrollens komando. Den hittas inte i nätverket så jag kan inte ansluta iPhonen till den men den den skickar bild till TV:n. Startar endast genom att sladden dras ut och sätts i igen. Tänker att en återställning skulle kunna fixa till detta men vet inte hur jag gör nu när det inte finns någon usb-ingång på enheten. Har inte lyckats googla rätt heller...

Någon som vet hur jag skall göra?

Ursprungligen av Reverend:

Hej,
Har en 4K som inte svarar på fjärrkontrollens komando. Den hittas inte i nätverket så jag kan inte ansluta iPhonen till den men den den skickar bild till TV:n. Startar endast genom att sladden dras ut och sätts i igen. Tänker att en återställning skulle kunna fixa till detta men vet inte hur jag gör nu när det inte finns någon usb-ingång på enheten. Har inte lyckats googla rätt heller...

Någon som vet hur jag skall göra?

Laddat fjärrkontrollen?

Ursprungligen av Reverend:

Hej,
Har en 4K som inte svarar på fjärrkontrollens komando. Den hittas inte i nätverket så jag kan inte ansluta iPhonen till den men den den skickar bild till TV:n. Startar endast genom att sladden dras ut och sätts i igen. Tänker att en återställning skulle kunna fixa till detta men vet inte hur jag gör nu när det inte finns någon usb-ingång på enheten. Har inte lyckats googla rätt heller...

Någon som vet hur jag skall göra?

Finns väl USB c?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Finns väl USB c?

Nej, inte på 4K, däremot på den utan 4K.

Något liknande här, men inget svar direkt:
https://discussions.apple.com/thread/8088418

Har du ingen fysisk fjärrkontroll? Har du provat para den manuellt?

https://support.apple.com/sv-se/HT203777

Ursprungligen av Hjopekk:

Laddat fjärrkontrollen?

1
Bevaka tråden