Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify gör gratisabonnemanget godare

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Enligt uppgifter arbetar Spotify på att göra sin mobilapp enklare att använda, och gratisversionen av musiktjänsten mer njutbar.

Läs hela artikeln här

Jag tog bort mitt Spotifykonto (gratis) när jag upptäckte en spellista som hade en bild på mig från min Facebook. Jag har aldrig loggat in på Spotify med Facebook, däremot (förmodar jag) anslutit någon app för att kunna lyssna på eller dela något angående Spotify i Facebook. Spotify har ändå inte med mina bilder att göra.

Ursprungligen av Zeugma:

Jag tog bort mitt Spotifykonto (gratis) när jag upptäckte en spellista som hade en bild på mig från min Facebook. Jag har aldrig loggat in på Spotify med Facebook, däremot (förmodar jag) anslutit någon app för att kunna lyssna på eller dela något angående Spotify i Facebook. Spotify har ändå inte med mina bilder att göra.

Din avatar i Spotify eller Facebook?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Din avatar i Spotify eller Facebook?

I så fall i Facebook. Men jag har alltså inte loggat in med Facebook på Spotify. Som bild i Spotify har jag alltid haft en annan bild, uppladdad i Spotify.

1
Bevaka tråden