Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Butik i sthlm med bra utbud på iPhone X skal eller fodral

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Behöver köpa iPhone skal eller ev. fodral och undrar om någon som kan tipsat om butik i sthlm som har bra utbud på sådana. Visserligen finns det oerhört bra utbud att köpa via nätet med det är svårt att se på en bild hur bra dessa är.

Senast redigerat 2018-05-07 09:20
Ursprungligen av calinou:

Behöver köpa iPhone skal eller ev. fodral och undrar om någon som kan tipsat om butik i sthlm som har bra utbud på sådana. Visserligen finns det oerhört bra utbud att köpa via nätet med det är svårt att se på en bild hur bra dessa är.

Kanske leta upp Mobello? De verkar ha en hel del skal och fodral.

https://mobello.se/elements/pages/our-stores/

Digital inn och liknande återförsäljare lär ju ha en del, men kanske inte så många varianter. Samma gäller nog telefonoperatörernas butiker, de har också lite grann. Apple Store i Täby har en hel del, men inte så centralt ju.

Ursprungligen av Ida Blix:

Kanske leta upp Mobello? De verkar ha en hel del skal och fodral.

https://mobello.se/elements/pages/our-stores/

Digital inn och liknande återförsäljare lär ju ha en del, men kanske inte så många varianter. Samma gäller nog telefonoperatörernas butiker, de har också lite grann. Apple Store i Täby har en hel del, men inte så centralt ju.

Tack för tipset!. En sådan dyr telefon behöver ett fint fodral men dom ser ganska lika ut alla. Ska faktiskt till Apple Store idag och titta runt.

Jag tycker oftast att telefonoperatörernas butiker har många dåliga skal, de är rätt billiga men de skyddar inte så bra. Av någon anledning säljs till exempel alltid Ideal of Sweden där och det är det sämsta skalet jag någonsin testat.

Ursprungligen av amandareventlid:

Jag tycker oftast att telefonoperatörernas butiker har många dåliga skal, de är rätt billiga men de skyddar inte så bra. Av någon anledning säljs till exempel alltid Ideal of Sweden där och det är det sämsta skalet jag någonsin testat.

Dom som skyddar bra typ fodral är inte så snygga. Det är mest färgen som skiljer sig.

Ursprungligen av calinou:

Tack för tipset!. En sådan dyr telefon behöver ett fint fodral men dom ser ganska lika ut alla. Ska faktiskt till Apple Store idag och titta runt.

Ursprungligen av calinou:

Dom som skyddar bra typ fodral är inte så snygga. Det är mest färgen som skiljer sig.

Ja, frågan är ju lite vad du menar med fint fodral? Estetiskt fint eller av bra kvalitet som skyddar?

Ursprungligen av calinou:

Tack för tipset!. En sådan dyr telefon behöver ett fint fodral men dom ser ganska lika ut alla. Ska faktiskt till Apple Store idag och titta runt.

Jag tycker bäst om Apples egna läderfodral/skal. De håller bra, slits riktigt snyggt och har skyddat mig bra under många år nu (men har förstås behövt köpt nya då och då pga byte till ny telefonmodell eller bara för att få en ny färg).

Ursprungligen av amandareventlid:

Ja, frågan är ju lite vad du menar med fint fodral? Estetiskt fint eller av bra kvalitet som skyddar?

Både och men framförallt som skyddar. Men nog är denna om Ida tipsar - Apple Leather Folio - bra på alla sätt. (visste faktiskt inte om att dom hade en egen fodral).

1
Bevaka tråden