Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google gör Android personsmart

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När Google flyttade uppmärksamheten till Android stod föga oväntat förbättrad anpassning till användaren via maskininlärning i fokus.

Läs hela artikeln här

Android P beta till PH-1! Men jag väntar nog till nästa beta. Det är tydligen mycket som inte fungerar ännu.

Ursprungligen av matssoderstrom:

Android P beta till PH-1! Men jag väntar nog till nästa beta. Det är tydligen mycket som inte fungerar ännu.

Känns alltid som att det är klokt att vänta lite i alla fall om man funderar på att testa betan på sin primära enhet, så mycket som kan bli fel i ett tidigt skede

Kan 99 testa betan?

Ursprungligen av matssoderstrom:

Android P beta till PH-1! Men jag väntar nog till nästa beta. Det är tydligen mycket som inte fungerar ännu.

Orkade inte vänta längre - nu är Android P beta installerat!

Ursprungligen av TheiPad:

Kan 99 testa betan?

Ursprungligen av matssoderstrom:

Orkade inte vänta längre - nu är Android P beta installerat!

Kul @matssoderstrom skriv gärna hur den känns när du hunnit testa den lite, kul att veta!
Vi borde ha någon telefon på kontoret som vi kan testa betan på. Vi brukar i regel inte göra test på betaversioner men vi kan ju installera och skriva lite lösare om upplevelsen!

Ursprungligen av amandareventlid:

Kul @matssoderstrom skriv gärna hur den känns när du hunnit testa den lite, kul att veta!
Vi borde ha någon telefon på kontoret som vi kan testa betan på. Vi brukar i regel inte göra test på betaversioner men vi kan ju installera och skriva lite lösare om upplevelsen!

Ja ni kan väl skriva lite om hur funktionerna Google lyfte fram på IO funkar i verkliga livet?

Ursprungligen av amandareventlid:

Kul @matssoderstrom skriv gärna hur den känns när du hunnit testa den lite, kul att veta!
Vi borde ha någon telefon på kontoret som vi kan testa betan på. Vi brukar i regel inte göra test på betaversioner men vi kan ju installera och skriva lite lösare om upplevelsen!

Idag fick jag OTA uppdatering till Android P DP-3. Den känns väldigt stabil. Jag gillar nya navigeringen nu när jag vant mig. Det skulle känna avigt att gå tillbaka till Oreo.

1
Bevaka tråden