Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Oneplus 6 landar i Sverige

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Oneplus 6 är bolagets nya flaggskepp, som nu äntligen lanseras officiellt efter tidigare läckta uppgifter. Med tre fräscha färger, sund prestanda och inte minst snabbladdning kan det här mycket väl bli en favorit bland årets mobilutbud.

Läs hela artikeln här

Saknar bara vattentålighet och trådlös laddning så hade den varit top-notch. Däremot är jag inte helt förtjust i notchen som alla mobiler ska ha 2018.

Jag hade även gärna sett ett test av de nya lurarna Bullets Wireless. Vill veta mer om hur ljudet upplevs jämförelsevis med andra motsvarande hörlurar. Samt hur de olika funktionerna fungerar i praktiken "Spela upp musik auto när de tas isär" och "slutar spela musik då magneterna fäster vid varann". Vill också höra ett specifikt Andreas Eklöv utlåtande hur de låter med lite skränig och tyngre musik

Ursprungligen av Acherry:

Saknar bara vattentålighet och trådlös laddning så hade den varit top-notch. Däremot är jag inte helt förtjust i notchen som alla mobiler ska ha 2018.

Jag hade även gärna sett ett test av de nya lurarna Bullets Wireless. Vill veta mer om hur ljudet upplevs jämförelsevis med andra motsvarande hörlurar. Samt hur de olika funktionerna fungerar i praktiken "Spela upp musik auto när de tas isär" och "slutar spela musik då magneterna fäster vid varann". Vill också höra ett specifikt Andreas Eklöv utlåtande hur de låter med lite skränig och tyngre musik

Det går ju att ”ta bort” flärpen genom en mjukvarukant som jag testade när vi fick kolla på mobilen, för mig som ogillar flärpen blev det mycket bättre! Den syntes inte alls.

  • Medlem
  • 2018-05-16 21:34

Bullet Wireless låter som mina nu pensionerade Gear Circle. Annars har OP läge på att än en gång ta hem priset för årets mest prisvärda lur ?

Ursprungligen av amandareventlid:

Det går ju att ”ta bort” flärpen genom en mjukvarukant som jag testade när vi fick kolla på mobilen, för mig som ogillar flärpen blev det mycket bättre! Den syntes inte alls.

Va?! Håller ni redan på och testar?!

Fin mobil, men med glas hade jag förväntat mig trådlös laddning. Vi kommer att få se mycket ”hands on” videos på den i YouTube. Men vad jag förstår så blir det ingen riktig recension förrän efter den 21 maj. OnePlus har det kravet till dem som har fått tillgång till mobilen i förväg.
Så vi får vänta ett tag till innan riktiga kameraomdömen m.m..släpps.

Ursprungligen av egonprint:

Va?! Håller ni redan på och testar?!

Jajamen, vi fick mobilen igår så har redan satt igång. Planen är att köra en testlogg där vi rapporterar löpande intryck, och ni kan ställa frågor. Sen sammanfattas allt i testet.

Mitt spontana intryck (när jag lyckades ta den från Amanda) är att det är en väldigt trevlig Android-mobil. Snygg men inte skrikig, och om funktionerna håller vad den lovar kan det bli en av de mest prisvärda lurarna i utbudet.

Förstår att det är dyrt att gömma chinen i ”notch & chin”-mobilerna, men borde det inte gå att vända displayen i mobilen för att ha anslutningen gömd tillsammans med kamera, högtalare osv i toppen?
Så man får en tunn bezel i botten och sidorna och en tjock bezel i toppen bara?

1
Bevaka tråden