Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Homepod kan få ett billigare Beats-syskon

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hör du till dem som tycker att Apple Homepod är alldeles för dyr? Rapporter gör gällande att Apple planerar ett billigare syskon under varumärket Beats.

Läs hela artikeln här

För min del har inte priset skärmt mig, även om priset är högt. Det är snarare inkompetensen hos Siri gemfört med de andra smarta högtalares assistenter. Apple behöver verkligen lägga ner massor med jobb på Siri.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-05-22 09:18
Ursprungligen av Cancerman:

För min del har inte priset skärmt mig, även om priset är högt. Det är snarare inkompetensen hos Siri gemfört med de andra smarta högtalares assistenter. Apple behöver verkligen lägga ner massor med jobb på Siri.

Håller helt med! Kan tillägga att interaktionen med Spotify och påverkar mig. Sedan köpte jag en Dali Katch till hustrun och den har så grymt ljud att behovet av en Homepod sjönk.

Ursprungligen av xms67:

Håller helt med! Kan tillägga att interaktionen med Spotify och påverkar mig. Sedan köpte jag en Dali Katch till hustrun och den har så grymt ljud att behovet av en Homepod sjönk.

Dali Katch var fin! Inte sett förrut.

Ursprungligen av Cancerman:

För min del har inte priset skärmt mig, även om priset är högt. Det är snarare inkompetensen hos Siri gemfört med de andra smarta högtalares assistenter. Apple behöver verkligen lägga ner massor med jobb på Siri.

Det är väl högst troligt att priset blir 4195 kr i Sverige, men det känns verkligen som det kvittar om den kostar 3000 kr eller 5000 kr.
Dock måste de som sagt fixa allt annat.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-05-22 14:09
Ursprungligen av Ida Blix:

Dali Katch var fin! Inte sett förrut.

ljudet är dessutom helt fantastiskt. Otroligt att de kan få fram så kvalitativt bra ljud ur denna lilla(lilla och lilla... så liten är den ju inte) låda.

1
Bevaka tråden