Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varning! iPhone 9 bluff ute på nätet.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag när jag surfade i webbläsaren Opera Mini på min telefon så dök ett meddelande upp på skärmen där det stod: Grattis din Sony Xperia L1 har valts ut att vara med i en Test grupp av iPhone 9 innan den ens lanserats. Sedan omdirigerades jag till en ny sida med en enkät och lite information som gjorde det möjligt för mig att genomskåda bluffen. För det första så är det första de skriver i brödtexten: Detta är inte en bluff! För det andra så skriver de att du har valts ut till en hemlig Test grupp men chansen att Apple skulle göra något sådant är en på Googoolen. För det tredje så skriver de: Som "tack" får du en iPhone X 16 GB helt utan kostnad! Men iPhone X har aldrig funnits med mindre lagring än 64 GB. Och det sista är att "recensionerna" nedanför är samma som förra året innan iPhone 8 lanseraringen eftersom att jag råkade ut för bluffen då också.

Ursprungligen av TheiPad:

För det första så är det första de skriver i brödtexten: Detta är inte en bluff!

Om det står att det inte är ett skämt, är det med all sannolikhet det.

Citat:

Som "tack" får du en iPhone X 16 GB helt utan kostnad!

Hehe, en unik iPhone X med 16 GB borde ju ändå generera ett visst samlarvärde.

  • Medlem
  • Lund
  • 2018-06-02 00:09

Jag har hittills aldrig sett ett bluff-mail/annons/hemsida där det använts korrekt svenska.

Ursprungligen av marcushedenstrom:

Om det står att det inte är ett skämt, är det med all sannolikhet det.

Hehe, en unik iPhone X med 16 GB borde ju ändå generera ett visst samlarvärde.

Ja kanske kan en iPhone X med 16 GB generera lite pengar om den inte är fejk.

1
Bevaka tråden