Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ikea och Sonos förhandsvisar högtalaren Symfonisk

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ikea och Sonos ger en första glimt av sitt samarbete, och det blir en serie högtalare under namnet Symfonisk som också kan fungera som möblemang i Ikeas pragmatiska stil.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2018-06-07 17:47

Nackdelen med IKEA är att de ska vara så "moderna" och följa någon modetrend. Så de produkter de säljer idag kanske inte finns kvar nästa år. Trist om man vill komplettera något.
Riktigt bra undantag är hyllserierna Ivar och Billy

Ursprungligen av kenjon:

Nackdelen med IKEA är att de ska vara så "moderna" och följa någon modetrend. Så de produkter de säljer idag kanske inte finns kvar nästa år. Trist om man vill komplettera något.
Riktigt bra undantag är hyllserierna Ivar och Billy

Är inte någon mer nackdel än hur det är med någon annan tillverkare av möbler (eller vad som helst de tillverkar) som helst.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-06-07 23:05

Jag tycker att de verkar träffa rätt med sina lampor och nu är de troligen inne på rätt spår med högtalare. Vad gäller lampor så tilltalar de inte mig då de är lite begränsade(å andra sidan är de som tilltalar mig lite för dyra så jag har inga smarta lampor..?). Men flera i min närhet har köpt och är mkt nöjda. Skulle tro att det blir samma med högtalarna. Kanske inte riktigt "mina" högtalare, men flera av de jag känner som köpt deras lampor skulle nog kunna köpa högtalarna. Om de är hyfsat prissatta och med hyfsat ljud.

1
Bevaka tråden