Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple försöker charma publiken

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Årets WWDC visar ett Apple som vill charma sina utvecklare och blidka sina kunder, och de gör det med massor av matnyttiga nyheter även om de stora spektakulära lanseringarna får vänta till nästa event.

Läs hela artikeln här

Kommer bli en intressant höst.

Ursprungligen av Redaktionen:

Årets WWDC visar ett Apple som vill charma sina utvecklare och blidka sina kunder, och de gör det med massor av matnyttiga nyheter även om de stora spektakulära lanseringarna får vänta till nästa event.

Läs hela artikeln här

Enig!

Hösten tror jag blir rätt intressant:

  • Ny MacBook Pro

  • Ny iPadPro

  • Ny pryl (N84) – kanske en ARM (A12) baserad laptop?

  • Medlem
  • Huddinge, Stockholm
  • 2018-06-23 11:53

Ni missade helt att Android inte behöver os-uppdateringar lika mycket som apple. Google updaterar alla sina appar flera gånger i veckan. Om hemskärmen på min pixel går sönder av en bugg så fixas det med en uppdatering av "Launchern" på Google Play, inte av en os-uppdatering. Massa funktioner lever också i "Play Services". Min telefon har tillockmed drivrutiner på Google Play.

På Android väntar man inte ett år på att standardapparna ska uppdateras.

Ursprungligen av Ideaman02:

Ni missade helt att Android inte behöver os-uppdateringar lika mycket som apple. Google updaterar alla sina appar flera gånger i veckan. Om hemskärmen på min pixel går sönder av en bugg så fixas det med en uppdatering av "Launchern" på Google Play, inte av en os-uppdatering. Massa funktioner lever också i "Play Services". Min telefon har tillockmed drivrutiner på Google Play.

På Android väntar man inte ett år på att standardapparna ska uppdateras.

Jaha, Det var ju intressant

1
Bevaka tråden