Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad vet du om Sonos?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den här veckans quiz handlar om högtalartillverkaren Sonos och deras trådlösa högtalare. Hur många rätt lyckas du få denna gång?

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-06-14 14:33

4/10

Citat:

Hyfsat, men inte hela vägen hem. Du tycker nog innerst inne att musiken var bäst när den lagrades på kassettband och stereoanläggningarna var stora. Du är frågesportens motsvarighet till killen på festen som drar fram gitarren och alltid spelar Wonderwall.

Kassettband <3

Gick ju bra dehär ?

3/10 Korrekta svar!
Oj oj, aj aj. Du har förmodligen kvar din gamla rörförstärkare och spelar mest farfars stenkakor. Inget fel med det, men det hjälpte inte så mycket i ett quiz om Sonos. Du är frågesportens motsvarighet till att nynna en kort melodistump.

Ursprungligen av Cancerman:

Gick ju bra dehär ?

3/10 Korrekta svar!
Oj oj, aj aj. Du har förmodligen kvar din gamla rörförstärkare och spelar mest farfars stenkakor. Inget fel med det, men det hjälpte inte så mycket i ett quiz om Sonos. Du är frågesportens motsvarighet till att nynna en kort melodistump.

.

1/10, Det du!

Jag är inte mycket bättre, 5/10!

10/10 korrekta svar och då har man aldrig använt en Sonos.

Bättre än jag trodde.

4/10 Korrekta svar!
Hyfsat, men inte hela vägen hem. Du tycker nog innerst inne att musiken var bäst när den lagrades på kassettband och stereoanläggningarna var stora. Du är frågesportens motsvarighet till killen på festen som drar fram gitarren och alltid spelar Wonderwall.

”5/10 Korrekta svar!
Hyfsat, men inte hela vägen hem. Du tycker nog innerst inne att musiken var bäst när den lagrades på kassettband och stereoanläggningarna var stora. Du är frågesportens motsvarighet till killen på festen som drar fram gitarren och alltid spelar Wonderwall.”

Jag spelar gitarr i alla fall.

  • Medlem
  • Lund
  • 2018-06-14 22:37

Ajajaj 4/10

  • Medlem
  • Växjö, Sweden
  • 2018-06-15 00:20

6/10 verkar ju vara helt ok i sammanhanget! ?

  • Medlem
  • 2018-06-15 01:23

2/10 ?

Jag spelar ingenting.. Bara nynnar lite kort.. ??

  • Medlem
  • 2018-06-15 09:01

6 av 10 här också

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2018-06-15 13:28

3 av 10 - pinsamt då jag har Sonos i hela hemmet haha.... nåja, dom funkar lika bra utan att jag vet var deras HK ligger...

1
Bevaka tråden