Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Oneplus 6 släpps också i röd utgåva

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu kommer snart Oneplus 6 också i en röd version. Du kan förboka ett exemplar från och med idag.

Läs hela artikeln här

När jag var och hälsade på på kontoret sist visade @ekloev den. Själv har jag numera en röd Iphone 8 Plus. Jag måste ändå säga att Oneplus är en jävel på färg och baksidor. Tycker Oneplus-telefon är betydligt mer livfull och dynamisk än Iphone-telefonens röda bakstycke.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-07-04 10:11
Ursprungligen av amandareventlid:

När jag var och hälsade på på kontoret sist visade @ekloev den. Själv har jag numera en röd Iphone 8 Plus. Jag måste ändå säga att Oneplus är en jävel på färg och baksidor. Tycker Oneplus-telefon är betydligt mer livfull och dynamisk än Iphone-telefonens röda bakstycke.

Håller med, fast jag gillar nog den metalliska röda hos Oneplus 5T bättre nu när jag hunnit kika på den ett par dagar. Det är en läcker färgkombo utan tvekan, men som alltid skulle den ju döljas av de nödvändiga skalen

Ursprungligen av ekloev:

Håller med, fast jag gillar nog den metalliska röda hos Oneplus 5T bättre nu när jag hunnit kika på den ett par dagar. Det är en läcker färgkombo utan tvekan, men som alltid skulle den ju döljas av de nödvändiga skalen

Sant! Jag ser ju väldigt lite av mitt fina röda bakstycke. Men jag har i alla fall ett rött skal till så det ser ok ut. Dagen då telefonen är så tålig i sig själv att skal inte behövs, DRÖMMEN!

1
Bevaka tråden