Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pixel 3 kan släppas 4 oktober

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Googles mobil Pixel 3 kan släppas 4 oktober, samma datum som Pixel och Pixel 2. Vilka väntar på en ny Pixel?

Läs hela artikeln här

Google förlorade mig till Apple förra hösten då Pixel 2 inte släpptes. Blev andra året på raken man blev besviken. Har kört Nexus sedan 5an. Blir svårt att slita ifrån min iPhone X nu.

Den lär väl inte komma till Sverige nu heller. Vad finns då att ”vänta” på?

  • Medlem
  • 2018-08-06 15:17
Ursprungligen av Zeugma:

Den lär väl inte komma till Sverige nu heller. Vad finns då att ”vänta” på?

F1 i januari
Drömma kan man ju ?

Ursprungligen av PaO:

F1 i januari
Drömma kan man ju ?

Ja, drömma vidare lär man få göra. Idag gäller detta:

Pixel 2: Australien, Kanada, Tyskland, Puerto Rico, Storbritannien, USA.

Pixel 2 XL: Australien, Kanada, Tyskland, Italien, Puerto Rico, Singapore, Spanien, Storbritannien, USA.

Man inser lätt att ett antal större länder än Sverige torde och borde stå i tur. Fast, man vet aldrig. Drömma kan man alltid.

Ursprungligen av Zeugma:

Ja, drömma vidare lär man få göra. Idag gäller detta:

Pixel 2: Australien, Kanada, Tyskland, Puerto Rico, Storbritannien, USA.

Pixel 2 XL: Australien, Kanada, Tyskland, Italien, Puerto Rico, Singapore, Spanien, Storbritannien, USA.

Man inser lätt att ett antal större länder än Sverige torde och borde stå i tur. Fast, man vet aldrig. Drömma kan man alltid.

Jag tänker väl lite att om nu Assistant kommer till Sverige finns det i alla fall en viss möjlighet att även hårdvaran lanseras samtidigt - Pixel och Home.

Ursprungligen av emilakered:

Jag tänker väl lite att om nu Assistant kommer till Sverige finns det i alla fall en viss möjlighet att även hårdvaran lanseras samtidigt - Pixel och Home.

Ja, det talar för! På sikt i alla fall. Men i år? Hmm...

Ursprungligen av emilakered:

Jag tänker väl lite att om nu Assistant kommer till Sverige finns det i alla fall en viss möjlighet att även hårdvaran lanseras samtidigt - Pixel och Home.

När man tittar igenom listan på var man kan handla från Google store så får man intrycket att Google inte är speciellt intresserade av att sälja sina hårdvaruprylar? Exempelvis så går det inte att handla från dem (enligt listan) om man bor på Åland. Varför??

1
Bevaka tråden