Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung presenterar Galaxy Watch

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Under Samsung Unpacked visades inte bara Note 9 upp, den nya klockan Galaxy Watch gjorde också entré.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Uppland
  • 2018-08-09 19:37

Min Gear S3 har redan 3-4 dagars batteritid, frågan är om den nya är ändå bättre.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-08-09 20:30
Ursprungligen av flygarn:

Min Gear S3 har redan 3-4 dagars batteritid, frågan är om den nya är ändå bättre.

Det går absolut att få Gear S3 att hålla längre, men om man använder always on-läget och använder klockan hyggligt flitigt klarar den ju sig mellan 1-2 dagar som mest, och enligt Samsung ska Galaxy Watch klara detta fast ge uppemot sju dagars batteritid. Det gäller Bluetooth-varianten, LTE-varianten får ju inte lika bra batteritid, men om man stänger av den funktionen borde det ju teoretiskt ge batteritid hyggligt nära BT-modellen.

Inga bilder med den på en arm, lite svårt att bilda sig en uppfattning utan

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-08-09 20:50
Ursprungligen av CekariYH:

Inga bilder med den på en arm, lite svårt att bilda sig en uppfattning utan

Förstår det, det fanns ett fåtal klockor på plats men strömmen av folk som skulle klämma och känna gjorde det mer eller mindre omöjligt att få tag på en. Samsungs representanter skulle kolla upp om de kunde få ett exemplar till hotellet där vi bor, återkommer med bild på arm om de lyckas få hit ett exemplar

oh my god detta är den sämsta dagen på lä.... "BRRR - HEJ JAG SER ATT DU ÄR STRESSAD - TESTA ANDAS LUGNT EN STUND"
*slänger klockjäveln i en brinnande vulkan*

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-08-10 00:03
Ursprungligen av Allexz:

oh my god detta är den sämsta dagen på lä.... "BRRR - HEJ JAG SER ATT DU ÄR STRESSAD - TESTA ANDAS LUGNT EN STUND"
*slänger klockjäveln i en brinnande vulkan*

Förhoppningsvis har Samsung valt en mer diplomatiskt lugnande modell som inte driver en till ursinne.

Ursprungligen av CekariYH:

Inga bilder med den på en arm, lite svårt att bilda sig en uppfattning utan

Går att hitta

Ursprungligen av BlackSmp:

Går att hitta

Ok, leta lite också men fann ingen så bra som din, är detta "samma" Galaxy Watch i dom olika storlekarna?
Rent spontant ser den för stor för tjock ut så här, men man får väl testa den på riktigt när den letat sig hit. Gillar en del av dom riktigt snygga urtavlorna som visas på andra bilder.

  • Medlem
  • 2018-08-11 00:04
Ursprungligen av CekariYH:

Ok, leta lite också men fann ingen så bra som din, är detta "samma" Galaxy Watch i dom olika storlekarna?
Rent spontant ser den för stor för tjock ut så här, men man får väl testa den på riktigt när den letat sig hit. Gillar en del av dom riktigt snygga urtavlorna som visas på andra bilder.

Är ju större än AW3 men 42 mm GW är nästan som min Gear Sport vilken passar mig bra med smala handleder. Finns en hel butik med urtavlor inbyggt i Samsung Gear appen, bara att ladda hem.
80h stand by på 46 mm är ju imponerande om det stämmer ?

Ursprungligen av PaO:

Är ju större än AW3 men 42 mm GW är nästan som min Gear Sport vilken passar mig bra med smala handleder. Finns en hel butik med urtavlor inbyggt i Samsung Gear appen, bara att ladda hem.
80h stand by på 46 mm är ju imponerande om det stämmer ?

Imponerande och imponerande, det mesta är relativt. ?

  • Medlem
  • 2018-08-11 08:15
Ursprungligen av keptang:

Imponerande och imponerande, det mesta är relativt. ?

Äpplen och päron ?
Men båda två är ju imponerande på olika saker

  • Medlem
  • Uppland
  • 2018-08-14 15:48

Jag fick igång Samsung Pay på min Gear S3 nu, trots att telefonen är en OnePlus så det är ju bra. Jag har inte hunnit betala något än. Det jag ville få sagt med hänsyn till den nya Galaxy Watch är att den tydligen saknar tekniken för att låtsas som en magnetremsa utan terminalen måste ha stöd för NFC. Det är ju kass, halva nyttan är ju att i princip alla terminaler på marknaden fungerar med klockan.

1
Bevaka tråden