Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify låter dig snart skippa reklam

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Spotify gör sin gratistjänst lite godare genom att låta lyssnare trycka bort reklamavbrott. Än så länge bara i Australien, men målet är att sprida funktionen globalt.

Läs hela artikeln här

Jag ser nästan aldrig reklam!

Jag tycker dock detta är bra. Finns inget värre än att höra hip-hop som reklamsnutt innan man går på t.ex. metal! Jag lyssnar dock sparsamt på musiktjänster då jag har musik så jag klarar mig. Bra när man vill lyssna på en ny skiva innan inköp dock!

Måste vara ovanligt i Sverige att nån kör gratis-versionen, till och med de flesta kids kör betalversionen.

Ursprungligen av Chaosstar:

Måste vara ovanligt i Sverige att nån kör gratis-versionen, till och med de flesta kids kör betalversionen.

Tror inte det är så ovanligt. Jag känner massa som kör gratisversionen! Många betalar dock också. Skillnad om man lyssnar på musik varje dag! Då betalar man nog den där 100-slanten det kostar. Men lyssnar man bara då och då på musik är det en annan peng!

Hade jag inte haft så mycket egen musik så hade jag betalat! Min musik är på 24/7. Hade blivit galen med reklam!

1
Bevaka tråden