Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gruppsamtal i Facetime försenas

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har tagit bort funktionen för gruppsamtal i Facetime från den senaste betaversionen av IOS 12, och funktionen kommer först nästa år.

Läs hela artikeln här

Inte ens Meddelanden i Icloud funkar speciellt bra. Jag får starta om Meddelanden på macen för att de från Iphone ska hamna i rätt ordning. Men jag antar att den här funktionen betraktas som fullödig av både Apple och deras användare.

  • Medlem
  • 2018-08-14 17:23

Bättre att det funkar när det släpps men lite märkligt att Apple känner sig så pass pressad att de måste visa upp saker i förtid eller att de inte får ändan ur vagnen och lyckas få fram det i tid. Brist på resurser kan det ju inte vara ?

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-08-14 18:50
Ursprungligen av PaO:

Bättre att det funkar när det släpps men lite märkligt att Apple känner sig så pass pressad att de måste visa upp saker i förtid eller att de inte får ändan ur vagnen och lyckas få fram det i tid. Brist på resurser kan det ju inte vara ?

Det kan det faktiskt. Även om man kan kasta pengar omkring sig dräller det inte av rätt kompetens inom IT och vad jag förstått har Apple rätt slimmad organisation.

1
Bevaka tråden