Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Allt nytt från Samsung Unpacked

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Förra veckan bjöd Samsung på en rad nya produkter, och Andreas är nu tillbaka i Sverige efter utflykten till eventet Galaxy Unpacked. Här är alla nyheter därifrån!

Läs hela artikeln här

Är det inte svårt att rösta förrän man har sett Apples och Googles produkter? Jag tycker nog det.

Ursprungligen av Zeugma:

Är det inte svårt att rösta förrän man har sett Apples och Googles produkter? Jag tycker nog det.

Det står i artikeln, vilket företag TROR du har intressantast utbud. Vi kan inte veta, men vi kan spekulera!

Ursprungligen av jakobnilsson:

Det står i artikeln, vilket företag TROR du har intressantast utbud. Vi kan inte veta, men vi kan spekulera!

Okej, men själva frågan som ska besvaras lyder faktiskt: ”Vilket företag har intressantast produkter hösten 2018?”
Själv skulle jag nog tro att det blir Google Pixel 3, om den nu alls kommer till Sverige, vill säga. En ännu mer fantastisk kamera i kombination med svensk Googleassistent och senaste Android är svårt att motstå.
För egen del nöjer jag mig dock med min Iphone SE. Tyvärr görs ju ingen liten Androidtelefon.

Ursprungligen av Zeugma:

Okej, men själva frågan som ska besvaras lyder faktiskt: ”Vilket företag har intressantast produkter hösten 2018?”
Själv skulle jag nog tro att det blir Google Pixel 3, om den nu alls kommer till Sverige, vill säga. En ännu mer fantastisk kamera i kombination med svensk Googleassistent och senaste Android är svårt att motstå.
För egen del nöjer jag mig dock med min Iphone SE. Tyvärr görs ju ingen liten Androidtelefon.

Jag är ledsen om du missförstod på grund av att det var otydligt skrivet. Det är alltså gissningar och tyckande jag efterfrågar i första hand, men om det mot förmodan skulle finnas någon som behärskar prekognition här vill jag SÅKLART ha kontakt med den personen!

Nä skämt åtsido, har förtydligat frågeställningen lite nu!

Jag gillar benämningen ”höst-kollektion” när man pratar teknik-prylar ?

Om jag ser på vad som kommer efter Samsung Note 9 så är det mycket spännande kvar.

1: Sony har ett event den 30 augusti inför IFA i Tyskland. Kan de presentera nån mobil som kan vända deras nedåtgående trend på det mobila området?
2: Google och Pixel 3, blir alltid spännande.
3: Huawei med en ny Mate serie och nya mobil processorer.
4: HMD Global (Nokia) presenterar de nåt flaggskepp innan året är över?
5: Sist men inte minst Apple med sina nya mobiler.

Everythingapplepro på youtube påstår att apples nya lineup ska få stöd för Apple Pencil.
Antagligen lär de släppa en mindre Pencil i samma veva.
Nåt för dig Pao ?

  • Medlem
  • 2018-08-15 19:27
Ursprungligen av Mackan1984:

Everythingapplepro på youtube påstår att apples nya lineup ska få stöd för Apple Pencil.
Antagligen lär de släppa en mindre Pencil i samma veva.
Nåt för dig Pao ?

Det var goda nyheter
Då kanske Samsung dels behåller Note serien och dels finns det kanske äntligen en riktig konkurrent som man kan kika på ?

Apple släpper kanske Dual SIM och penna till en stor lur, vad är det som händer ?

Ursprungligen av PaO:

Det var goda nyheter
Då kanske Samsung dels behåller Note serien och dels finns det kanske äntligen en riktig konkurrent som man kan kika på ?

Apple släpper kanske Dual SIM och penna till en stor lur, vad är det som händer ?

Apple försöker sno tillbaka pengarna för oled av Samsung i deras kunder ?

  • Medlem
  • 2018-08-17 05:29

Nu börjar batteritiden i tester dyka upp
Wow vilken skillnad på Note 9 och S9 orna
Även övriga flaggskepp får se sig besegras av monster luren
4000 mAh
S-pen fack och 3.5 mm jack
Bra jobbat Samsung

  • Medlem
  • 2018-08-17 05:59

Det jag tyckte var oerhört intressant var hur Samsung pratade om smartthings och deras syn framtiden med att alla deras produkter länkas samman.
Här har Samsung stor fördel då de tillverkar allt från mobiler, TV till vitvaror mm.
Med partnership såsom tex Spotify så håller de på att bygga ett sömlöst ekosystem som är öppet utan att vara stängt. Undrar om Tim Cook är nervös ?

1
Bevaka tråden