Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Motorola doppar Iphone X i färg

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Motorola kämpar vidare med att sticka ut på marknaden, och P30 är deras senaste mobil i mellanklassen. Med färgschema från Huawei och allmän design från Apple vinner mobilen knappast pris i originalitet.

Läs hela artikeln här

"men skulle inte också flaggskeppet Iphone X må bra av lite roligare kulörer?" Skulle aldrig köpa en telefon jag visste var så nära inpå nästa generation trots att den kom i en ny färg. Speciellt inte en som inte reas ut. Men nästa generation iphone får gärna komma i fler färger, skadar ju inte och de lär ju ha kvar de gamla färgerna för de som gillar det.

Ursprungligen av Jonatatatan:

"men skulle inte också flaggskeppet Iphone X må bra av lite roligare kulörer?" Skulle aldrig köpa en telefon jag visste var så nära inpå nästa generation trots att den kom i en ny färg. Speciellt inte en som inte reas ut. Men nästa generation iphone får gärna komma i fler färger, skadar ju inte och de lär ju ha kvar de gamla färgerna för de som gillar det.

Nej du har rätt, men jag tänkte nog också att "nästa generation" Iphone X räknas in här. Om den sen heter Iphone XS, Iphone X2, The New Iphone eller vad det nu blir...

Ursprungligen av jakobnilsson:

Nej du har rätt, men jag tänkte nog också att "nästa generation" Iphone X räknas in här. Om den sen heter Iphone XS, Iphone X2, The New Iphone eller vad det nu blir...

"X2": är det 12 eller 102?

Och, nog var det rätt uppenbart att du tänkte på nästa generation av X

Ursprungligen av BlackSmp:

"X2": är det 12 eller 102?

Och, nog var det rätt uppenbart att du tänkte på nästa generation av X

Jag gissar på att ersättaren till iphone X blir Iphone X och årsmodell. Deras "billiga" fortsätter med det vanliga namnschemat och blir 8s och 8s plus.

  • Medlem
  • 2018-08-16 15:07

Alltså. Kan tillverkare sluta kopiera iPhone's in i det minsta detalj hela tiden!

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2018-08-16 17:43

Dags att köpa ett färgglatt skal till min iPhone X så den kan se ut som en riktig Motorola!

  • Medlem
  • Huddinge, Stockholm
  • 2018-08-16 23:19

Riktigt fult alltså, att de gjorde såhär alltså. Färgen är fin.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2018-08-18 01:58
Ursprungligen av Dr904:

Alltså. Kan tillverkare sluta kopiera iPhone's in i det minsta detalj hela tiden!

Varför tror du de vill göra något som är sämre?

1
Bevaka tråden