Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden om resor

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-09-03 12:01

Här är det tänkt att vi kan dela med oss om de resor vi ska göra, be om tips om vad som bör göras där och ta emot önskemål om saker som andra är sugna på att se.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-09-03 12:07

Nu på söndag lyfter jag förhoppningsvis mot Japan där jag ska spendera tre veckors sen semester. Inleder trippen i Tokyo för att sedan åka ner mot Osaka, Hiroshima och sedan tillbaks till Tokyo för nörd-bonanza med besök i Akihabara, Final Fantasy-cafét, några dagar på Tokyo Game Show, välsigna en Nintendo Switch och mycket mer. Nere i Osaka och Hiroshima blir fokus på historiskt och kulturellt intressanta platser och natursköna platser.

Är det någon här som varit på dessa platser och har tips om vad jag absolut inte får missa? Några platser eller saker ni gärna ser att jag kikar på när jag är där? Tanken är ju att jag ska ha semester, men jag kommer så klart lägga upp lite bilder här och på 99:s Instagram-konto när jag snubblar på något spännande och roligt.

1
Bevaka tråden