Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IOS 12 har installerats av hälften av användarna

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

IOS 12 når ut till användarna snabbare än vad IOS 11 gjorde. Enligt en undersökning har nu hälften av alla aktiva IOS-enheter den senaste versionen installerad, men hur går det för Android 9?

Läs hela artikeln här

Min och många andras appar drabbades av den här buggen:

http://ileyf.cn.openradar.appspot.com/4488441...

Core Data tappar bort data om man har External Storage påslaget på ett fält med Binary Data. (Gäller även nya MacOS för övrigt.)

Ska enligt vissa ha rapporterats in en månad innan skarp release av iOS 12.

Som vanlig användare hade jag nog börjat dröja lite med uppdateringarna från Apple för att inte drabbas av sånt här framöver.

Edit: Fortfarande ingen fix släppt. Gissar att den kommer med iOS 12.1. Dvs många appar kommer då att sporadiskt ha förlorat data permanent i ca en månad (tex bilder som användaren lägger in i appen) om inte utvecklaren gjort någon workaround under tiden.

Ursprungligen av Kingbaldr:

Min och många andras appar drabbades av den här buggen:

http://ileyf.cn.openradar.appspot.com/4488441...

Core Data tappar bort data om man har External Storage påslaget på ett fält med Binary Data. (Gäller även nya MacOS för övrigt.)

Ska enligt vissa ha rapporterats in en månad innan skarp release av iOS 12.

Som vanlig användare hade jag nog börjat dröja lite med uppdateringarna från Apple för att inte drabbas av sånt här framöver.

Edit: Fortfarande ingen fix släppt. Gissar att den kommer med iOS 12.1. Dvs många appar kommer då att sporadiskt ha förlorat data permanent i ca en månad (tex bilder som användaren lägger in i appen) om inte utvecklaren gjort någon workaround under tiden.

Intressant! Fast rena grekiskan. Varför nollställs apparna? Vad är det som inte fungerar?

1
Bevaka tråden