Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google Plus går i graven

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Du är sannolikt inte ensam om att tänka "va, jag trodde de lade ner det för länge sedan", men nu är den officiellt på väg ut.

Läs hela artikeln här

När? Jag kunde öppna det alldeles nyss.

Ursprungligen av Zeugma:

När? Jag kunde öppna det alldeles nyss.

Under det närmaste året ska det ske "gradvis", och sista spiken i kistan ska vara islagen augusti 2019.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-10-09 12:00
Ursprungligen av Zeugma:

När? Jag kunde öppna det alldeles nyss.

Upptäckte nu att den inte stängs ner omedelbart, det ska tydligen ske stegvis under en tiomånadersperiod medan Google rullar in G+ i en enterpriseversion som tydligen ska leva vidare. Har uppdaterat texten med förtydligande.

Ursprungligen av jakobnilsson:

Under det närmaste året ska det ske "gradvis", och sista spiken i kistan ska vara islagen augusti 2019.

Okej, tack för besked.
Reflektion: Jag ser att jag följer ungefär samma som jag gör på YouTube. Som också har kommentarsfält. Jag skulle vilja påstå att YouTube har trätt i Google plus ställe. Något nytt Facebook blev det dock inte. Tack och lov.

Ursprungligen av ekloev:

Upptäckte nu att den inte stängs ner omedelbart, det ska tydligen ske stegvis under en tiomånadersperiod medan Google rullar in G+ i en enterpriseversion som tydligen ska leva vidare. Har uppdaterat texten med förtydligande.

Tackar!

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-10-09 12:38

Synd, gillade det betydligt bättre än FB men föll ju på att ingen annan använde det.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-10-09 12:49
Ursprungligen av Json_81:

Synd, gillade det betydligt bättre än FB men föll ju på att ingen annan använde det.

Jag och en väninna använde G+ och Hangouts länge eftersom vi inte gillade FB, men det höll inte i längden eftersom vi ändå blev tvungna att använda FB när vi skulle kommunicera med alla de som inte levde enligt samma principer som oss. G+ hade sina fördelar, men att dela och ta del av innehåll var långt ifrån supersmidigt.

1
Bevaka tråden