Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya Chromecast inte så ny

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jodå, Google uppdaterar också sin mediapuck Chromecast idag. Men det är inte mycket som skiljer.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Jodå, Google uppdaterar också sin mediapuck Chromecast idag. Men det är inte mycket som skiljer.

Läs hela artikeln här

Bluetooth kanske kommer med en firmware update? Enligt FCC rapporten så har den BT.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-10-09 19:43
Ursprungligen av matssoderstrom:

Bluetooth kanske kommer med en firmware update? Enligt FCC rapporten så har den BT.

Kan vara så, kan också vara så att det handlar om en annan Chromecast-enhet som lanseras längre fram, eller en ny medlem i familjen som presenteras först nästa år.

Ursprungligen av Redaktionen:

Jodå, Google uppdaterar också sin mediapuck Chromecast idag. Men det är inte mycket som skiljer.

Läs hela artikeln här

Så om man som jag redan har en CC Ultra, då är ju denna helt meningslös. Hade velat se en ny Ultra med bluetooth stöd som inte behöver anslutas med nätadapter.

Jaha så det enda som egentligen skiljer denna mot cc2 är att den har stöd för både video och audio i ett?

  • Medlem
  • 2018-10-14 16:59
Ursprungligen av Laserturken:

Jaha så det enda som egentligen skiljer denna mot cc2 är att den har stöd för både video och audio i ett?

Verkar så men har den 3.5 mm jack

  • Medlem
  • 2018-10-14 18:20

En sak jag kom på är att jag har velat koppla in biohemma till mitt multiroom men är för snål för att sätta både Video och Audio nu kan man kombinera. Nog den jag byter ut närmast ?

1
Bevaka tråden