Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone XS-kunderna väljer högre lagringskapacitet

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Saxat fron MacWorld: https://macworld.idg.se/2.1038/1.708463/iphon...

Det är väl inte så himla konstigt då 64GB oftast är för lite, 128GB är perfekt men Apple valde att inte ha det valet med så man tvingas ju att ta en på 256GB och alltså det dyrare alternativet eftersom 128GB inte finns för XS/XS MAX, men så klart har ju en del har nog köpt 512GB:aren också men det får stå för dom

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-10-10 07:32

Folk har väl lärt sig efter att ha köpt 16GB

Ursprungligen av Json_81:

Folk har väl lärt sig efter att ha köpt 16GB

Så här med 256 gigabyte har jag svårt att minnas hur jag klarade mig med 16, men det är klart. Bilder och allting tog mycket mindre plats då.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-10-10 09:37
Ursprungligen av Ida Blix:

Så här med 256 gigabyte har jag svårt att minnas hur jag klarade mig med 16, men det är klart. Bilder och allting tog mycket mindre plats då.

Jag hade iphone 4S med 16GB och en ipad 3 med 32GB, det var alldeles för lite minne även om allt tog mindre plats då.

  • Medlem
  • International user
  • 2018-10-10 09:50

Har 64 men skulle klara mig på 32. 16 har alltid varit för lite. Behovet av antalet GB har knappt ökat sedan iPhone 4. Låg väl då på 23 idag på 27.
Det är ju självklart dock trevligt att det finns utrymme att använda vid t.ex. en resa.

Har inga problem med att mycket minne skickas med per default. Det är Apples priser jag har problem med. Hade det funnits en modell med 64GB + SD kort plats hade det varit ett klart bättre alternativ. Har förövrigt beställt en XS Max 256 GB som ny firmatelefon. Privat får min Note8 hänga med ett tag till.

1
Bevaka tråden