Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad kan du om Googles event?

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Google höll lanseringsevent i början av veckan, och självklart handlar veckans frågesport om nyheterna som sökjätten visade upp. Klarar du att få tio rätt?

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Huddinge, Stockholm
  • 2018-10-11 18:25

10/10

10/10 Korrekta svar!
Superbra jobbat, men som Sundar Pichai brukar säga: Det är viktigt att också kunna se andras framgång.

  • Medlem
  • 2018-10-11 19:10
Ursprungligen av Redaktionen:

Google höll lanseringsevent i början av veckan, och självklart handlar veckans frågesport om nyheterna som sökjätten visade upp. Klarar du att få tio rätt?

Läs hela artikeln här

9/10.

  • Medlem
  • Lund
  • 2018-10-11 20:29

8/10

5 av 10. Och kollade inte eller läst så värst mycket om Googles senaste rykten.

10/10 korrekta svar

  • Medlem
  • Neverland
  • 2018-10-12 09:23

6/10
Vissa frågor var mer lättgissade, vilket var tur då jag chansade på varenda fråga.

Stolt över mina 4/10! Var nog en av de sämsta presentationerna jag någonsin sett! Nu snackar vi om en megajätte på digitala marknaden! Å det där monterbordet där telefonerna åkte upp några sekunder sen ner igen ville jag bara kränkas av, var så pinsamt!

Ända plusset var den gulliga damen som sa fel av nervositet hela tiden ❤️

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-10-12 10:19

6/10

10/10

  • Medlem
  • Huddinge, Stockholm
  • 2018-10-17 23:02

Nu kan faktiskt Android-användare också byta språk till svenska.. Kom 2 dagar efter.

Djupa kunskaper om Google på 99 – eller?

I veckans quiz ställde vi frågor om Googles nya produkter, och det visade sig att många hade åtminstone ganska bra koll på sökjättens lanseringar.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Ideaman02:

Nu kan faktiskt Android-användare också byta språk till svenska.. Kom 2 dagar efter.

Ja, det stämmer. Har du provat? Tycker du det funkar bra? Har faktiskt inte hunnit prata så mycket med min Google Home på svenska än.

Ursprungligen av Ida Blix:

Ja, det stämmer. Har du provat? Tycker du det funkar bra? Har faktiskt inte hunnit prata så mycket med min Google Home på svenska än.

Jag har provat. Det funkar ganska bra. En bra grej är att man kan ha både svenska och engelska aktivt. Frågar man på engelska så svarar den "gamla" assistenten på engelska. Frågar man på svenska så svarar den "nya" assistenten på svenska. Den svenska rösten är inget vidare. Den låter inte naturlig.

  • Medlem
  • International user
  • 2018-10-24 14:28

8/10 där 6/10 var kvalifisierade gissningar

1
Bevaka tråden