Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad har Andreas och Jakob köpt?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ida landar på Arlanda, och åker direkt till poddstudion för att rapportera från veckans Apple-event. Jakob och Andreas har båda gjort inköp, men vad?

Läs hela artikeln här

Hmm, verkar som samma misstag gjordes igen att någon ställt in den på fel tid. Ingen podd har dykt upp.

Ursprungligen av Texmex:

Hmm, verkar som samma misstag gjordes igen att någon ställt in den på fel tid. Ingen podd har dykt upp.

Hm, något verkar blivit fel igen, ja! Lyckades hitta avsnittet på Libsyn, det var halv-publicerat 1970-01-01 (0 i Unix Time, hehe). Jag fipplade, så ligger nu precis nyss istället. Borde med andra ord pluppa upp!

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-11-03 11:58

Emil håller ordning när det inte är ordning på torpet, återigen!

Ursprungligen av Texmex:

Hmm, verkar som samma misstag gjordes igen att någon ställt in den på fel tid. Ingen podd har dykt upp.

Jag vill gärna skylla ifrån mig på nån eller nåt, men vet inte riktigt vad. Precis som förra veckan är det jag som försökte pubba den här gången. I normala fall är det annars ofta Ida som gör det. Dra era slutsatser

Allt prat om ipad det senaste gjorde så att jag åkte till elgiganten och köpte en. Fast nöjde mig med en vanlig 10 tum ur gen 6 med apple a10. Ska bara ha den till att surfa ändå så det kommer jag nog långt på.
Suttit och funderat på ny laptop ett tag men kom fram till att allt som behöver lite mer prestanda gör jag ändå via de stationära datorerna. Nu ska man bara komma överens med IOS igen har varit borta från det sedan jag bytte min 5s.

@jakobnilsson Skärpning!

1
Bevaka tråden