Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nästa generation Airpods får Bluetooth-certifiering

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples trådlösa lurar Airpods har blivit enormt populära. Många är sugna på en uppdaterad modell, och det finns flera tecken på att Apple arbetar på det. Troligen kommer de först nästa år dock.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Apples trådlösa lurar Airpods har blivit enormt populära. Många är sugna på en uppdaterad modell, och det finns flera tecken på att Apple arbetar på det. Troligen kommer de först nästa år dock.

Läs hela artikeln här

Jag hoppas på att Airpods 2.0 blir gummerade, typ som dessa:

Sedan hoppas jag på trådlös laddning (kanske till och med en AirPower).
Eftersom Apple tyvärr valt att hoppa på USB-C på nya iPad, så hoppas jag ändå att de följer den standarden i AirPods också.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-11-07 10:02
Ursprungligen av Redaktionen:

Apples trådlösa lurar Airpods har blivit enormt populära. Många är sugna på en uppdaterad modell, och det finns flera tecken på att Apple arbetar på det. Troligen kommer de först nästa år dock.

Läs hela artikeln här

Siri hit eller dit men bättre ljud är väl alltid trevligt och välkommet hoppas Apple prioriterar den biten, liksom själva huvudpoängen med lurar Samt bättre isolering av ljudet så inte halva gymmet behöver höra vad jag lyssnar på.

En liten rättelse bara. Jag fick mina Airpods i dec. 2016. Så dom kom innan iPhone X.

  • Medlem
  • Lund
  • 2018-11-07 11:14

Hoppas att dom gör dom till inear-lurar eller att designen förändras så att jag också kan använda dom ?

Ursprungligen av westerlu77:

En liten rättelse bara. Jag fick mina Airpods i dec. 2016. Så dom kom innan iPhone X.

Jo det var väl i samband med att 7an saknade hörlurs utgång de gjorde dessa?

Ursprungligen av Jonatatatan:

Jo det var väl i samband med att 7an saknade hörlurs utgång de gjorde dessa?

Helt rätt!

Kanske också vore på sin plats för Apple att lägga till en NFC tagg, då tror jag att många med Android skulle vara intresserade också. På iProdukter är det ju redan enkelt att para tack vare W1 chippet, men en liten NFC tagg skulle ju vara trevligt om man skulle råka gå över till "the dark side of the moon".

Ursprungligen av Cribe:

Hoppas att dom gör dom till inear-lurar eller att designen förändras så att jag också kan använda dom ?

Fast de passar ju alla andra miljoner människor, bättre du då opererar öronen så de följer normalöra då istället ?

Ursprungligen av @ndreas:

Fast de passar ju alla andra miljoner människor, bättre du då opererar öronen så de följer normalöra då istället ?

Det där var väl en ganska onödig kommentar? Detta handlar om spekulationer/önskemål på hur kommande AirPods skall bli. H*n ville ha InEar för att det skulle bli mer användbart, vilket jag håller med om. Och nej, nuvarande design passar inte "alla andra". Men å andra sidan, finns många andra märken/tillverkare som redan löst detta genom att gummera plupparna. Men man kan ju alltid hoppas på att Apple gör det också, kanske tillochmed att de erbjuder två olika modeller i framtiden, vem vet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-11-08 12:33
Ursprungligen av MrQuattro:

Det där var väl en ganska onödig kommentar? Detta handlar om spekulationer/önskemål på hur kommande AirPods skall bli. H*n ville ha InEar för att det skulle bli mer användbart, vilket jag håller med om. Och nej, nuvarande design passar inte "alla andra". Men å andra sidan, finns många andra märken/tillverkare som redan löst detta genom att gummera plupparna. Men man kan ju alltid hoppas på att Apple gör det också, kanske tillochmed att de erbjuder två olika modeller i framtiden, vem vet.

Men slappna av lite, humor behövs både i IRL och på nätet..?

  • Medlem
  • Lund
  • 2018-11-08 14:12
Ursprungligen av @ndreas:

Fast de passar ju alla andra miljoner människor, bättre du då opererar öronen så de följer normalöra då istället ?

Ja, varför tänkte jag inte på det... jag opererar öronen till att passa lurarna. Du är smart du! ?

1
Bevaka tråden