Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kanske en kommande vakna funktion...

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Från MacWord: https://macworld.idg.se/2.1038/1.710086/iphon...

Nu hoppas jag att den lirar med den vanliga väckarklockan så om jag måste upp 6.00 men bara sovit 5 av 8h så är det inte kul att missa vad det nu är.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2018-11-13 09:30

Jag personligen har svårt att se nyttan av det där. Om jag inte måste upp en specifik tid så ställer jag ju ingen väckarklocka alls. Och hur många går och lägger sig tidigare än de behöver för att få sina åtta timmar?

  • Avstängd
  • Kungsholmen
  • 2018-11-13 10:47

Vakna funktion

Ursprungligen av Vassius:

Jag personligen har svårt att se nyttan av det där. Om jag inte måste upp en specifik tid så ställer jag ju ingen väckarklocka alls. Och hur många går och lägger sig tidigare än de behöver för att få sina åtta timmar?

Människor med invanda rutiner vaknar någon minut innan klockan ringer. Jag har inget minne av att jag försovit mig eller vaknat av väckarklockan.

Ursprungligen av NisseH:

Människor med invanda rutiner vaknar någon minut innan klockan ringer. Jag har inget minne av att jag försovit mig eller vaknat av väckarklockan.

...men alla fungerar inte som du gör.

Ursprungligen av Vassius:

Jag personligen har svårt att se nyttan av det där. Om jag inte måste upp en specifik tid så ställer jag ju ingen väckarklocka alls. Och hur många går och lägger sig tidigare än de behöver för att få sina åtta timmar?

Tja, om man är russinklubbare som jag så blir det en bra funktion då jag sällan behöver passa tider och lätt sover alldeles för länge

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2018-11-13 11:44
Ursprungligen av CekariYH:

Tja, om man är russinklubbare som jag så blir det en bra funktion då jag sällan behöver passa tider och lätt sover alldeles för länge

Jag har småbarn hemma. "Sova för länge" är ett okänt begrepp i min värld.

Ursprungligen av Vassius:

Jag har småbarn hemma. "Sova för länge" är ett okänt begrepp i min värld.

Haha, ja då behöver man ingen väckarklocka alls

  • Avstängd
  • Kungsholmen
  • 2018-11-13 13:24

Väckarklocka

Ursprungligen av CekariYH:

Haha, ja då behöver man ingen väckarklocka alls

Dom flesta har fru och ett par ungar liksom jag och det var inga problem. Däremot om man stängde av väckarklockan då blev det en orolig natt, mest för man var van att den skulle ringa. Folk är vanedjur som hatar att få invanda rutiner störda.

1
Bevaka tråden