Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skumtomtar, Ipad Pro och Oneplus 6T

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I veckans podd pratar 99:s redaktionella trio om att Ida tjuvstartat med skumtomtarna och betydligt mer om testerna av Ipad Pro och Oneplus 6T.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2018-11-11 18:00
Ursprungligen av Redaktionen:

I veckans podd pratar 99:s redaktionella trio om att Ida tjuvstartat med skumtomtarna och betydligt mer om testerna av Ipad Pro och Oneplus 6T.

Läs hela artikeln här

Intressant poddavsnitt och tack
En sak hängde inte med varför @ida blix inte kunde använda bankdosa till iPad Pro?
Om ni orkar så kanske ni kan förklara för en icke invigd ?

Senast redigerat 2018-11-12 07:30
Ursprungligen av PaO:

Intressant poddavsnitt och tack
En sak hängde inte med varför @ida blix inte kunde använda bankdosa till iPad Pro?
Om ni orkar så kanske ni kan förklara för en icke invigd ?

Jag har en dosa från Handelsbanken som måste anslutas med USB-sladd och så stoppar man ett fysiskt ID-kort med chip i. Kräver sedan att jag installerat Bank ID och nån drivrutin för att fungera. Ska villigt erkänna att jag inte faktiskt provat att använda den med en Ipad, men känns som att det inte kommer att gå.

Dosan kan användas även utan USB-anslutningen, men då kan jag inte göra allt. Det vanligaste jag gör med dosan är att varje gång jag byter IOS-enhet skaffa ett nytt mobilt Bank ID. Till vardags sköter jag alla bankaffärer i mobilen med mobilt Bank ID.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2018-11-12 15:55

ICABanken har också dosa för kortet med chip, men behöver ingen USBsladd. Bara dumt när det kommer nya OSversioner....

1
Bevaka tråden