Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Singles day, Black friday, rea och erbjudanden 2018

Tråden skapades och har fått 98 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • The space-time continuum
  • 2018-11-25 13:14
Ursprungligen av zinned:

Nu utgår du från att en extern site har korrekta prisuppgifter på en viss vara hos en viss butik. Du tycker inte det istället hade varit på sin plats och korrekt av aktuell butik att berätta hur mycket priset har sänkts istället? Det tycker jag.

Struntsamma, I've made my point. Tycker generellt att svenska butiker är helt tappade när det kommer till Black Friday, inga priser som ligger ens i närheten av en nivå de bör ligga på för att passa in på Black Friday.

Jag tycker alla "du sparar"-priser på BF (och andra stora readagar) är ofta ren bluff och båg. Många som höjer kraftigt dagen innan bara för att det skall se bra ut på sidan hur mycket "du sparar".

Håller med Keptang 100%. Prisjakt och liknande tjänster är enda möjligheten för att veta om man får ett bra pris eller inte. Lita inte på ÅF. Då är det stor chans (eller nästan garanterat) att du blir lurad.

  • Medlem
  • 2018-11-25 13:47
Ursprungligen av omartint:

Jag tycker alla "du sparar"-priser på BF (och andra stora readagar) är ofta ren bluff och båg. Många som höjer kraftigt dagen innan bara för att det skall se bra ut på sidan hur mycket "du sparar".

Håller med Keptang 100%. Prisjakt och liknande tjänster är enda möjligheten för att veta om man får ett bra pris eller inte. Lita inte på ÅF. Då är det stor chans (eller nästan garanterat) att du blir lurad.

Håller med dig om det

https://www.breakit.se/artikel/17016/black-fr...

Ursprungligen av BlackSmp:

Jula har inte så många hueprodukter att rensa hyllorna på. Bra erbjudande men tveksamt ”värde” pga begränsat utbud

Ja. De vill kanske bli av med grejorna de har kvar bara för att sen sluta sälja dom i fortsättningen?
Träffade en jula anställd för ett år sen. Snackade lite om Philips Hue med honom o han fick fundera ett tag på vad jag pratade om. Sen utbrast han. Jaha dom där grejorna vi aldrig säljer något utav.
Hehe

Ursprungligen av omartint:

Jag tycker alla "du sparar"-priser på BF (och andra stora readagar) är ofta ren bluff och båg. Många som höjer kraftigt dagen innan bara för att det skall se bra ut på sidan hur mycket "du sparar".

Som att titta på Wish och tro att det överstrukna priset är sant.

Idag är det Cyber Monday (hoppas att ingen är less på rea-dagar redan?). Sett några bra deals? Tipsa här!

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-11-26 09:38
Ursprungligen av Ida Blix:

Idag är det Cyber Monday (hoppas att ingen är less på rea-dagar redan?). Sett några bra deals? Tipsa här!

Kikat lite, men verkar mest vara en förlängning black week/weekend/friday.

Ursprungligen av Json_81:

Kikat lite, men verkar mest vara en förlängning black week/weekend/friday.

Mm hör det från mina kollegor på SweC också, att det verkar va samma som tidigare i helgen på många ställen. Det kanske finns en gräns för hur många shopping-dagar man kan ha i rad innan det blir tråkigt? Eller är det bara ovanligt tråkiga erbjudanden i år kanske?

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-11-26 10:27
Ursprungligen av Ida Blix:

Mm hör det från mina kollegor på SweC också, att det verkar va samma som tidigare i helgen på många ställen. Det kanske finns en gräns för hur många shopping-dagar man kan ha i rad innan det blir tråkigt? Eller är det bara ovanligt tråkiga erbjudanden i år kanske?

Tycker det har varit ganska samma som förra året. Det mesta är samma rea-priser som man kan hitta under övriga året, bara att alla butiker kör samtidigt nu. Och så ett fåtal riktigt bra etbjudanden med begränsat antal som man måste vara snabb för.

Protonmail har erbjudande just nu också. Om man är intresserad av att få två år till priser av ett.
https://protonmail.com/blackfriday

Bevaka tråden