Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nominera Årets Android-pryl i den här tråden!

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu är det dags att utse de absolut bästa teknikprylarna från 2018, och det är vi på 99 som avgör genom att nominera och rösta. Det börjar direkt – var med du också! Det är öppet att ta emot nomineringar fram till och med 27 november.

I den här kategorin vill vi hitta Android-produkten som höjt sig över alla andra, som utmanat och inspirerat konkurrenterna och imponerat användarna.

Till kategorin räknas alla varianter av Android och ekosystemet runtomkring.

Läs mer om hur nomineringen och röstningen går till här. Det finns också chans att vinna fina priser!

  • Medlem
  • 2018-11-13 15:55

Google Home som officiellt börjat säljas i Sverige.

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2018-11-13 16:08

Huawei Mate 20 Pro verkar riktigt bra - Android 9 och ett eget UI utan för mycket kludd. Som iPhone-användare är jag även avundsjuk på valfriheten mellan att använda ansiktsupplåsning eller fingeravtrycksavläsare i skärmen.

Senast redigerat 2018-11-13 16:31
  • Medlem
  • 2018-11-13 16:34

Note 9 helt klart
Fullmatad med extra allt ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-11-13 20:20

OnePlus 6t vill jag nominera.

Det är första android-telefonen på flera år som skapar ha-begär hos mig. Dessutom tycker jag att det är snyggaste mobilen på marknaden just nu.

Huawei mate 20 Pro eller Google Home...
Men jag sätter Google Home för det är nog den produkt jag kommer att köpa i android-sfären.

Google Home

Får också dra till med OnePlus 6t.
En av få Android lurar jag kan tänka mig om man skulle byta sida, riktigt stilren lur men framför allt både finger (i skärmen) och ansiktsläsare som verkar funka riktigt bra.

1+

OnePlus 6t. Flaggskeppsprestanda, nästan rent android med användbara funktioner, bra byggkvalite och ett bra pris.

Ursprungligen av PaO:

Note 9 helt klart
Fullmatad med extra allt ?

Om den hade varit något revolutionerande hade jag uppgraderat. Såg ingen anledning alls att gå från Note 8 till den. Tycker nog det skall till mer än "extra allt" för att motivera årets någonting.

Öht tycker jag nog det här året känns lite händelsefattigt i termer av innovationer man är intresserad av. Inom hemsegmentet har robotdammsugarna äntligen blivit användbara, men jag har inte sett något som släppts med vare sig Android eller Ios som jag har varit mer än förstrött intresserad av. Planlagda uppgraderingar för folk vars förra prylbatteri börjar bli outhärdligt dåligt, lixom.

Ursprungligen av GustafMA:

Om den hade varit något revolutionerande hade jag uppgraderat. Såg ingen anledning alls att gå från Note 8 till den. Tycker nog det skall till mer än "extra allt" för att motivera årets någonting.

Öht tycker jag nog det här året känns lite händelsefattigt i termer av innovationer man är intresserad av. Inom hemsegmentet har robotdammsugarna äntligen blivit användbara, men jag har inte sett något som släppts med vare sig Android eller Ios som jag har varit mer än förstrött intresserad av. Planlagda uppgraderingar för folk vars förra prylbatteri börjar bli outhärdligt dåligt, lixom.

Håller med, men finner det själv väldigt svårt att hitta på vad som skulle vara en riktig innovation just nu då allt bara cirklar runt att förbättra det som finns typ.
Tror även dom där ute själva har svårt att hitta något nytt... nästan som sades någon gång runt för-förra sekelskiftet "Allt är ju redan uppfunnit"

Blir nog Google Home för min del.

Vi har nu avslutat insamlingen av nomineringar. Vi återkommer med listan över de utvalda produkterna den 4 december då omröstningen börjar.

Än är det inte för sent att rösta! Röstningen stänger för alla kategorier efter tisdagen den 18 december (det går att rösta hela tisdagen också alltså).

I den här kategorin finns det en tydlig ledare just nu, men det kan ändras med hjälp av din röst. Må bästa pryl vinna!

1
Bevaka tråden