Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trådlöst ljudsystem

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2018-11-20 19:56

Hejsan.

En liten udda fundering jag skulle behöva låte hjälp åt en bekant.

Det är nämligen så att hen tänker skaffa ett ljudsystem till sin restaurang alltså det ska inte vara något överdrivet maffigt utan han är sugen på Sonos något åt det hållet, trådlösa högtalarsystem eller liknande.

Jag personligen som har fått detta i uppgift att hjälpa honom med är inte så himla duktig på detta, så jag söker lite hjälp här ifrån er för jag vet att det finns otroligt kunnigt och duktigt folk här.

- Helst Sonos
- Trådlösa högtalare (4st räcker)

Givetvis har ni tips på andra än sonos så är det helt okej så shoot.

Tacksam för svar och att du tog dig tid.

Mvh

Kolla prisjakt efter något med stöd för airplay 2 annars. Alternativt vanliga högtalare med Chromecast audio. Sonos är kända för sin goda användarupplevelse om det är något som värderas. Vill man snåla så kan man gå på de andra två alternativen som jag nämnde.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-11-20 20:46
Ursprungligen av Raja1:

Hejsan.

En liten udda fundering jag skulle behöva låte hjälp åt en bekant.

Det är nämligen så att hen tänker skaffa ett ljudsystem till sin restaurang alltså det ska inte vara något överdrivet maffigt utan han är sugen på Sonos något åt det hållet, trådlösa högtalarsystem eller liknande.

Jag personligen som har fått detta i uppgift att hjälpa honom med är inte så himla duktig på detta, så jag söker lite hjälp här ifrån er för jag vet att det finns otroligt kunnigt och duktigt folk här.

- Helst Sonos
- Trådlösa högtalare (4st räcker)

Givetvis har ni tips på andra än sonos så är det helt okej så shoot.

Tacksam för svar och att du tog dig tid.

Mvh

Det här skule jag köpa.
https://www.sonos.com/sv-se/shop/four-room-se...
Sedan komplettera med den här om hen inte tycker det blir för dyrt. Då duger de ovan. En restaurang ska ju inte ha dunka dunka, men en sub ger även ett djup till ljudet som är riktigt trevligt när man spelar lite tystare.
https://www.sonos.com/sv-se/shop/sub.html

1
Bevaka tråden