Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Djay blir prenumerationsbaserad app

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .

DJ-appen Djay är en av de mer populära på IOS-plattformen, men nu byter appen till en prenumerationsbaserad betalningsmodell. Detta blir allt mer populärt bland dyrare mobilappar.

Läs hela artikeln här

Och vi som har Pro redan?

• Medlem
  • Göteborg
  • 2018-12-13 16:04
Ursprungligen av Chaosstar:

Och vi som har Pro redan?

https://www.algoriddim.com/subscription

Thank you to our existing customers
The new version of djay replaces all of our existing iOS apps with a single, unified app on the App Store for new customers. However, our existing apps will continue to be available for existing customers to install.
Existing customers of any djay version for iOS will receive a special upgrade price of $9.99 for the first year. This is a substantial discount of $30 or 83% off the first year (the standard subscription price is $4.99 per month or $39.99 annually). This discount is our way of saying thanks and rewarding our users’ loyalty and support.
To access this discount, simply launch the new version of djay on a device that has your previous version of djay installed. See “How can I reinstall an older version of djay?” below

Ursprungligen av IngoX:

https://www.algoriddim.com/subscription

Thank you to our existing customers
The new version of djay replaces all of our existing iOS apps with a single, unified app on the App Store for new customers. However, our existing apps will continue to be available for existing customers to install.
Existing customers of any djay version for iOS will receive a special upgrade price of $9.99 for the first year. This is a substantial discount of $30 or 83% off the first year (the standard subscription price is $4.99 per month or $39.99 annually). This discount is our way of saying thanks and rewarding our users’ loyalty and support.
To access this discount, simply launch the new version of djay on a device that has your previous version of djay installed. See “How can I reinstall an older version of djay?” below

Oof.

Jag föredrar att betala en engångssumma eftersom att det blir billigare i längden.

Personligen vill jag ha engångsavgifter på program/appar jag köper, men jag förstår också att eftersom vi användare mer eller mindre kräver ständiga uppdateringar så är en prenumerationsmodell att föredra för utvecklarna för att säkra intäkter. Det jag däremot inte gillar är att de tenderar att boosta priset ganska rejält när man går över till en prenumerationsmodell. Appar går från att kosta några hundralappar i engångsavgift till att kosta allt från några tior till i vissa fall flera hundra i månaden (och något skräckexempel när jag botaniserade bland ritappar på iPad som kostade några hundra kronor i VECKAN). Jag vill inte ha samma känsla som man har med gymkort, den där stressen att det kostar trots att man inte använder programmet för tillfället.

• Medlem
  • 2018-12-17 15:02

Vad kostade appen tidigare?

Bevaka tråden