Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skärmstorlekar och priser för Galaxy S10 läcker

Tråden skapades och har fått 31 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2018-12-17 09:26

Priserna har börjat springa iväg duktigt nu, frågan jag ställer mej om det verkligen är värt att ha den "sista" telefonen för privat bruk.
Har varit nära att köpa Samsungs toppmodeller några gånger men aldrig gjort det, ett par gånger har jag dock muttrat eftersom kameran i telefonerna varit bra. Men jag har svårt att se mej själv betala ett pris för en telefon där jag kan få en BRA laptop för samma pengar.
I min normala användning behövs inte all prestanda från processorn och RAM klarar jag mej bra med om det är 4 eller 6 gig.
Sista två telefonerna har varit OnePlus modeller, så länge deras prissättning fortsätter lär jag tugga vidare med deras telefoner, fast sist var det nära att bli en P20 Pro
På jobbet däremot är det iPhone, ett måste eftersom det skall strula så lite som möjligt. Måste säga att här är iPhone överlägsna, främst för att de appar som behövs så fungerar bra medan på android telefoner har det alltid varit strul. Känns som om mjukvara utvecklarna lägger extra energi på att det skall fungera bra på apples produkter, eller är det så enkelt att den begränsade mängden hårdvara som finns i de olika iPhone modellerna gör att det är enklare att hålla iOs och telefonerna stabila?

Bortsett från priserna känns det som om Samsung har målat in sig i ett hörn. De kan inte införa en notch efter att ha hånat Apple i ett antal reklamfilmer. Så de inför en underlig lösning som blir störande i högra hörnet istället.
Även om en sensorhaka kanske inte är optimalt heller skulle det kännas mindre irriterande för min del.

Bevaka tråden