Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Screen protector Iphone X

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2018-12-27 19:09

Då har jag tyvärr fått en liten spricka i mitt invisiglass ultra som jag fått monterat på Apple store. Tyvärr får jag inget nytt och är lagom sugen på att punga ut 419 kr igen...

Är det någon vits att höra av sig till Belkin istället och yrka på garanti hos dem?

Om jag behöver köpa ett nytt vad rekommenderar ni då? Använder Apples läderskal.

Kolla med Belkin. Förslag på nya om de inte ger med sig hittar du på prisjakt.se.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2018-12-28 15:46

Tog kontakt med Belkin direkt. Inga problem där alls och de skickar ett nytt skydd till mig gratis. Lite trist att man blev nekad på Apple store.....

Ursprungligen av Sest1000:

Tog kontakt med Belkin direkt. Inga problem där alls och de skickar ett nytt skydd till mig gratis. Lite trist att man blev nekad på Apple store.....

Det är väl Belkin som utfärdar ”garantin”, inte Apple

Ursprungligen av Sest1000:

Då har jag tyvärr fått en liten spricka i mitt invisiglass ultra som jag fått monterat på Apple store. Tyvärr får jag inget nytt och är lagom sugen på att punga ut 419 kr igen...

Är det någon vits att höra av sig till Belkin istället och yrka på garanti hos dem?

Om jag behöver köpa ett nytt vad rekommenderar ni då? Använder Apples läderskal.

jag har Alpha Glass från otterbox på min iPhone x tycker det är väldigt bra och det passar säkert med ditt skal

1
Bevaka tråden