Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad är AdF.ly?

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2018-12-30 22:27

Ladda ner från App Store på din Mac i stället, eller från kända programtillverkare.

Ursprungligen av macdance:

Ja ska göra det hädanefter, som sagt jag kan ej dator.
Men allt jag läst och testat men visar inget om maleware på datorn, kommer inte upp några oväntade reklamgrejer än så länge heller. Kan jag vara lugn då?

Du är safe. Meddelandet kommer BARA upp på en shady sida med piratkopierad mjukvara. Shady sidor brukar ofta göra detta för att få dig att betala pengar för att ladda ner eller ladda ner snabbare.

Ursprungligen av Johannnn:

Du är safe. Meddelandet kommer BARA upp på en shady sida med piratkopierad mjukvara. Shady sidor brukar ofta göra detta för att få dig att betala pengar för att ladda ner eller ladda ner snabbare.

Så vad det visar sig så är datorn fri från maleware? Varför kommer texten med adfly upp att sidan är blockerad av adfly? För att dom vill att man ska betala pengar för att kunna nå nedladdningslänken?

Ja, kanske är det så. Eller så är det helt enkelt så att adfly inte vill länka vidare till vissa skumma sajter, och därför sätter de stopp.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Ja, kanske är det så. Eller så är det helt enkelt så att adfly inte vill länka vidare till vissa skumma sajter, och därför sätter de stopp.

Ok, tack för hjälpen och lärdomen iaf. Då håller jag mig borta från såna sajter.

Bevaka tråden