Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny tjänst tar över efter Vattenfalls Energywatch

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Utvecklaren Perific meddelar att de jobbar på nytt och att de eventuellt kommer kunna importera data från Vattenfalls nedlagda system.

Läs hela artikeln här

Vattenfall har förlängt fram till den 31 juli innan servicen stängs ner. De kom väl på att det är lite oschysst att stänga av temperaturvarningar etc mitt i smällkalla vintern...

Ursprungligen av johan_tanying:

Vattenfall har förlängt fram till den 31 juli innan servicen stängs ner. De kom väl på att det är lite oschysst att stänga av temperaturvarningar etc mitt i smällkalla vintern...

Det var ju faktiskt sjysst av dem ja.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2019-01-14 13:40
Ursprungligen av johan_tanying:

Vattenfall har förlängt fram till den 31 juli innan servicen stängs ner. De kom väl på att det är lite oschysst att stänga av temperaturvarningar etc mitt i smällkalla vintern...

Ah just det, har nog läst det men det föll uppenbarligen ur minnet under julledigheten. Tack för påminnelsen, nyheten är korrigerad!

Kul om de kommer igång igen då kanske jag får användning för min vattendetektor igen som Vattenfall återbetalat köpeskillingen på.
Just nu har jag adderat en vattendetektor till mitt Securitas Hemlarm men det gör ju inget att köra dubbelt om det nu kommer att gå att köra med den jag hade tidigare hos det nya företaget.

Det var väl bara den historiska datan som ev skulle kunna föras över? Inte själva manicken. Jag har f.ö. redan fått tillbaka pengarna för min SmartTemp men man behöver inte skicka in den eller nåt sånt. Den får rulla så länge det går. Sedan har jag ju numera en Telldus-station som jag får komplettera med fler tempmätare till sommaren.

Jag har ju ingen direkt historisk data jag har någon nytta av utan trodde att det skulle gå att köra vidare med Vattenfalls saker hos det nya företaget.

1
Bevaka tråden