Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99 och Samsung bjuder in till Galaxy Unpacked

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .

99 och Samsung bjuder in till mingel, och du är inbuden att hänga med! Imorgon kollar vi på Unpacked-eventet tillsammans på lokal i Stockholm.

Läs hela artikeln här

Kul initiativ! Det lär bli kanonbra!

Synd att man har för långt till Stockholm.

  • Medlem
  • 2019-02-04 20:41

Mycket trevligt måste jag säga men tyvärr upptagen den veckan
Jag hoppas att S10 orna är bättre än jag tror, dock oerhört pep på Galaxy F ?

  • Medlem
  • 2019-02-04 22:23

Kul och bra initiativ!

Jag kommer hålla koll i sedvanlig ordning här på wilda webben ?
Kul initiativ!

Ursprungligen av infelix:

Synd att man har för långt till Stockholm.

Ja, jag hoppas fortfarande på att någon uppfinner något så man kan ”beama sig” var man vill. Så mycket roligare om olika fysiska platser går på ett ögonblick att besöka. VR är ju förvisso en hoppfull teknik, men långt från ”Ready Player One”-nivå än.

Bra initiativ, synd att jag bor långt ifrån...:)

Ursprungligen av PaO:

Mycket trevligt måste jag säga men tyvärr upptagen den veckan
Jag hoppas att S10 orna är bättre än jag tror, dock oerhört pep på Galaxy F ?

Redaktionen efter att ha läst detta:

Roligt upplägg bor också för långt ifrån. Men jag får se och läsa om det sen.

  • Medlem
  • 2019-02-05 18:01
Ursprungligen av Ida Blix:

Redaktionen efter att ha läst detta:
https://media.giphy.com/media/hhpSsyCQN8akM/giphy.gif

Nästa gång får jag be Samsung lägga eventet efter min kalender ?
Nåja mycket mycket trevligt initiativ från er alla

Ursprungligen av PaO:

Nästa gång får jag be Samsung lägga eventet efter min kalender ?
Nåja mycket mycket trevligt initiativ från er alla

Ja, det är bra dåligt av dem att inte tänka på att synka med dig först. Nä, men seriöst, det hade varit så kul att få träffas och ha med dig på något sådant här. Blir förhoppningsvis fler chanser!

Ni som har möjlighet att komma får supergärna skriva en rad här i tråden så kan vi hålla kontakten och ge uppdateringar fram till den roliga kvällen.

Tänk också på att eftersom det finns ett begränsat antal platser bör du inte fånga en biljett om du inte säkert kan komma.

  • Medlem
  • 127.0.0.1
  • 2019-02-06 19:05

Super initiativ, vi ses där helt enkelt

får se vad Samsung har för kort under rockärmen men är alltid skoj att se då de brukar sätta en ribba så man vet vad man kan vänta sig av andra tillverkare under åter.

Med en kort reklamfilm påminner Samsung om nästa veckas event. Det ser ut som att vi kommer att få se mer av den vikbara telefonen som kallas Galaxy F! Läs och se mera här.

Har du inte anmält dig till vårt event nästa vecka ännu är det också hög tid att göra det. Vi bjuder alltså in till ett avslappnat event i Stockholm där vi tillsammans kommer att mingla och kolla på Samsungs livesändning. Biljett hugger du via Eventbrite (begränsat antal platser).

PhoneArena misstänker att det kanske inte blir den där böjbara skärmen vi drömmer om.
Utan att det blir mer som med zte axon m.
https://www.phonearena.com/news/samsung-galax...
Kollar man teasern från Samsung ser det ut som två skärmar med.

Ser inte detta ut som två skärmar bredvid varann?

  • Medlem
  • 2019-02-13 21:44
Ursprungligen av Mackan1984:

PhoneArena misstänker att det kanske inte blir den där böjbara skärmen vi drömmer om.
Utan att det blir mer som med zte axon m.
https://www.phonearena.com/news/samsung-galax...
Kollar man teasern från Samsung ser det ut som två skärmar med.

Ser inte detta ut som två skärmar bredvid varann?

Vi får se nästa vecka
Men om nu Samsung redan visat upp en maskerad vikbar enhet med hel display och sedan presenterar en med synligt gångjärn då skjuter de sig verkligen i foten ?
Vilket magplask i sådana fall
Airpower kaliber

Ursprungligen av PaO:

Vi får se nästa vecka
Men om nu Samsung redan visat upp en maskerad vikbar enhet med hel display och sedan presenterar en med synligt gångjärn då skjuter de sig verkligen i foten ?
Vilket magplask i sådana fall
Airpower kaliber

Problemet med den som de visade upp kan ha varit att den behövde det tjocka skalet för att få plats med alla komponenter och få till ”vikningen”.
Drömmen om en smidig sådan kanske är nåt år bort.
Deras dröm om en snygg foldable visade dom ju typ 2011.

  • Medlem
  • 2019-02-13 22:29
Ursprungligen av Mackan1984:

Problemet med den som de visade upp kan ha varit att den behövde det tjocka skalet för att få plats med alla komponenter och få till ”vikningen”.
Drömmen om en smidig sådan kanske är nåt år bort.
Deras dröm om en snygg foldable visade dom ju typ 2011.

I och för sig men då blå ljög Justin Dennison i November när han visade upp den maskerade prototypen. Vi får se men om det inte är en hel skärm som de hintade i November så är det epic fail IMO ?

Ursprungligen av PaO:

I och för sig men då blå ljög Justin Dennison i November när han visade upp den maskerade prototypen. Vi får se men om det inte är en hel skärm som de hintade i November så är det epic fail IMO ?

Ett problem är väl att dessa skärmar inte går att böja helt och därför kräver en ram för att förhindra det.

Självklart kommer jag. Bytte pass med en kollega och skippade APT för att få gå på detta

Ursprungligen av darkshippo:

Självklart kommer jag. Bytte pass med en kollega och skippade APT för att få gå på detta

Så kul!

Ikväll är det dags! Mycket från själva S10-lanseringen har ju läckt ut i förväg, men jag tror ändå det finns några överraskningar kvar. Och framförallt blir det en supertrevlig kväll – ska bli skoj att få träffa alla! Vi ses där!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-02-20 14:46

Jag och lillebror kommer förbi ikväll

Ursprungligen av Bittin^:

Jag och lillebror kommer förbi ikväll

Hurra! Välkomna!

kan ej komma pga förkyld

  • Medlem
  • 2019-02-20 22:09

Hade inte möjlighet att se allt live men det jag såg så får jag säga att ni lyfte er live stream till nya nivåer, tråkigt att inte ha möjlighet att vara på plats.
Mycket intressant försnack och med gäster och häftiga produkter
Helt enkelt lysande arrangerat och presenterat ?

Ursprungligen av PaO:

Hade inte möjlighet att se allt live men det jag såg så får jag säga att ni lyfte er live stream till nya nivåer, tråkigt att inte ha möjlighet att vara på plats.
Mycket intressant försnack och med gäster och häftiga produkter
Helt enkelt lysande arrangerat och presenterat ?

Tack! Kändes riktigt roligt! Nästa gång får vi se till att boka dig i god tid ?

Ursprungligen av PaO:

Hade inte möjlighet att se allt live men det jag såg så får jag säga att ni lyfte er live stream till nya nivåer, tråkigt att inte ha möjlighet att vara på plats.
Mycket intressant försnack och med gäster och häftiga produkter
Helt enkelt lysande arrangerat och presenterat ?

Kan bara hålla med. Kunde tyvärr inte komma loss och vara på plats. Men det var riktigt proffsigt, bra jobbat.

  • Medlem
  • 2019-02-21 05:49

Nu i efterhand så är får man säga att Samsung gjorde helt rätt att presentera Galaxy Fold direkt. Inte behöva vänta 2 timmar då de vet att S10 orna är redan läkta och att i princip presentationen är endast bekräftelsen på dessa. Men att det nästan inte kommit mycket i förhand på Fold och dessutom rykten om synligt gångjärn mellan två skärmar gjorde att det kändes nytt och spännande. Dessutom till försäljning inte i höst utan redan i vår.
Samsung take på Nokia Communicator ?

Bevaka tråden