Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung planerar Galaxy Watch utan roterbar ring

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om rykten stämmer kanske den kommande sportvarianten av Galaxy Watch offrar en av de mest kännetecknande egenskaperna med Samsungs smarta klockor.

Läs hela artikeln här

Vännen av ordning och besserwissern i mig vill påpeka att det är inte urtavlan som man roterar- det är vridringen...

Synd, för även om jag inte har deras klockor så var det just vridringen som fick mig att bli lite intresserad.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2019-02-05 13:50
Ursprungligen av BlackSmp:

Vännen av ordning och besserwissern i mig vill påpeka att det är inte urtavlan som man roterar- det är vridringen...

Synd, för även om jag inte har deras klockor så var det just vridringen som fick mig att bli lite intresserad.

Helt riktigt, åtgärdat, tack för korrekturen!

Ja jag tycker också att det är vridringen som gör dem riktigt unika, och den är riktigt smidig som navigeringsgränssnitt också. Men jag ska inte dissa för tidigt, det är väl fullt möjligt att Samsung tar fram ett mjukvarugränssnitt som är smidigt att använda också. Deras arbete med Tizen är flera resor bättre än vad Google gjort med Wear OS (hittills).

1
Bevaka tråden