Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu kan du ångra meddelanden i Facebook Messenger

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Facebook berättar nu att du kan ångra dina ogenomtänkta Messenger-meddelanden i upp till tio minuter.

Läs hela artikeln här

Detta måste vara en utrullande funktion för jag har kunna ta bort meddelanden sen jag fick nattläget förra året ?

"Nu"? Aftonbladet skrev om detta redan i november.

https://www.aftonbladet.se/teknik/a/QlzdMA/be...

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

"Nu"? Aftonbladet skrev om detta redan i november.

https://www.aftonbladet.se/teknik/a/QlzdMA/be...

Att den skulle komma. Utrullningen har hållit på de senaste veckorna, men officiell premiär är "nu" enligt Facebook.

Ursprungligen av Cancerman:

Detta måste vara en utrullande funktion för jag har kunna ta bort meddelanden sen jag fick nattläget förra året ?

Ja en del verkar ha fått funktionen tidigare, så förmodligen något som rullats ut i etapper. Jag fick funktionen först igår.

  • Medlem
  • 2019-02-06 11:15

kommer garanterat att försvinna om några månader, när det kommer in att folk börja hota eller mobbas.. skickar meddelanden efter man har läst tar man bort det.. inga bevis kvar..

Ursprungligen av Cancerman:

Detta måste vara en utrullande funktion för jag har kunna ta bort meddelanden sen jag fick nattläget förra året ?

Jag har inte ens fått nattläget än...??

Ursprungligen av Laserturken:

Jag har inte ens fått nattläget än...??

Nu när du nämner det. Syrran som har jobbtelefon, en iphone 7s och privat, en iphone x har olika inställningsmöjligheter i messenger. På sin iphone x har hon nattläge och iphone 7s har hon inte nattläge. Kan det vara så fult att facebook tar hänsyn till om mobilen har oledsärm eller inte kanske? Hon kör med sitt privata messenger i båda mobilerna.

Ursprungligen av zogez:

kommer garanterat att försvinna om några månader, när det kommer in att folk börja hota eller mobbas.. skickar meddelanden efter man har läst tar man bort det.. inga bevis kvar..

Jag vill minas att det bara är olästa meddelanden kan tas bort innan tiden gått ut.

Ursprungligen av Laserturken:

Jag har inte ens fått nattläget än...??

Samma här... Jag hade dessutom den gamla layouten tills häromdagen.

Vänta nu...nattläge har man pratat om länge, men jag har inte heller nattläge på min 7:a??

Ursprungligen av Cancerman:

Nu när du nämner det. Syrran som har jobbtelefon, en iphone 7s och privat, en iphone x har olika inställningsmöjligheter i messenger. På sin iphone x har hon nattläge och iphone 7s har hon inte nattläge. Kan det vara så fult att facebook tar hänsyn till om mobilen har oledsärm eller inte kanske? Hon kör med sitt privata messenger i båda mobilerna.

Inte omöjligt att det är så att oledskärmar stödjer detta, har också en 7a för övrigt.

Nån mer som har mobil med oledskärm som ev kan bekräft?

  • Medlem
  • Lund
  • 2019-02-06 14:05
Ursprungligen av Laserturken:

Inte omöjligt att det är så att oledskärmar stödjer detta, har också en 7a för övrigt.

Nån mer som har mobil med oledskärm som ev kan bekräft?

Har en XS och nattläge.

Ursprungligen av Laserturken:

Inte omöjligt att det är så att oledskärmar stödjer detta, har också en 7a för övrigt.

Nån mer som har mobil med oledskärm som ev kan bekräft?

Nej, det har nog inte med skärmen att göra.

Jag har OLED-skärm (iPhone X), men har inte nattläge.

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2019-02-06 15:30

Och jag har en 8 plus med nattläge.

1
Bevaka tråden