Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi rivstartar våren

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Veckans avsnitt handlar om alla event som börjar fylla upp redaktionskalenderns första halvår. Bland andra Samsung, mässan MWC och Apple har nyheter på gång att dela med världen.

Läs hela artikeln här

Ja @amandareventlid saknar vi ju! @ekloev också! Ett jävla sätt att vara sjuk! Vill minnas att jag gav massa bra tips för länge sedan! Han har inte följt dom tydligen!

Jag kommer la följa med allt som händer på håll i alla fall!

Ha en fin helg 99! Var ute nyss och är sjuktvarmt och skönt ute idag!

Bra avsnitt.

Angående netflix utan HD så kör min bror det pga han har 4g med begränsad surf och då drar HD mer surf än de tycker det är värt man får ju tänka att varje GB kostar pengar då. Deras största TV är Dessutom bara 32" och de sitter 3 meter ifrån den så de "lider" inte heller särskilt mycket.

Och önskemål för nya Android kan jag inte komma på eftersom jag inte kommer på något jag saknar. Men optimeringar för prestanda och batteritid är väl inte dumt men det gäller alla operativsystem egentligen.

Ursprungligen av Jonatatatan:

Bra avsnitt.

Angående netflix utan HD så kör min bror det pga han har 4g med begränsad surf och då drar HD mer surf än de tycker det är värt man får ju tänka att varje GB kostar pengar då. Deras största TV är Dessutom bara 32" och de sitter 3 meter ifrån den så de "lider" inte heller särskilt mycket.

Och önskemål för nya Android kan jag inte komma på eftersom jag inte kommer på något jag saknar. Men optimeringar för prestanda och batteritid är väl inte dumt men det gäller alla operativsystem egentligen.

Lite nya glada gubbar vill la du ha? Helst över hela skärmen!

Ursprungligen av SweSG:

Lite nya glada gubbar vill la du ha? Helst över hela skärmen!

Nu hänger jag inte med?

Ursprungligen av Jonatatatan:

Nu hänger jag inte med?

Nja, det gör inte jag heller! Var mera ett litet skoj! Brukar ju vara stort när det kommer nya gubbar till mobiler idag! Tänker på smajlis och vad allt nytt heter idag.

Ursprungligen av SweSG:

Nja, det gör inte jag heller! Var mera ett litet skoj! Brukar ju vara stort när det kommer nya gubbar till mobiler idag! Tänker på smajlis och vad allt nytt heter idag.

Jaha du menar snapchat och sådana appar? Ja det vore väl kul om jag var 10-20år gammal. Jag håller mig till vanliga Smajlisar typ , men när jag var yngre minns jag att jag la till mängder med specialbilder och gifs för olika ord när man skrev med vännerna på MSN. Hade nog haft skitkul med dessa animations appar. Men det känns inte som något man behöver få en ny version av operativsystemet för att få.

Ursprungligen av Jonatatatan:

Jaha du menar snapchat och sådana appar? Ja det vore väl kul om jag var 10-20år gammal. Jag håller mig till vanliga Smajlisar typ , men när jag var yngre minns jag att jag la till mängder med specialbilder och gifs för olika ord när man skrev med vännerna på MSN. Hade nog haft skitkul med dessa animations appar. Men det känns inte som något man behöver få en ny version av operativsystemet för att få.

Jag är nöjd när mina ser ut såhär:

1
Bevaka tråden