Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Galaxy S10 läcker ut i norsk tv

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Samsung skrattar nog inte åt denna senaste Norge-historian. Flaggskeppet Galaxy S10 ska lanseras imorgon, men norsk tv visade reklamfilmen redan nu.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-02-19 15:49

Och nya Galaxy Buds ingår vid ”forhåndskjøp”

Gissningsvis har Samsung fått ner videon från YT nu. Eller den är i alla fall borttagen när jag försöker se den nu.

Ursprungligen av Ida Blix:

Gissningsvis har Samsung fått ner videon från YT nu. Eller den är i alla fall borttagen när jag försöker se den nu.

Ja den är nedplockat men har redan spridits friskt.. ?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-02-19 18:26

Kopia på den ursprungliga avfilmningen från TV-rutan (som ni tidigare hade länkat till) finns hos The Verge

Ja, länk till det finns också i själva artikeln längst ner.

Jag undrar hur hundarna kommer att reagera på den nya fingeravtrycksläsaren. ?

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2019-02-19 18:43
Ursprungligen av Zeugma:

Jag undrar hur hundarna kommer att reagera på den nya fingeravtrycksläsaren. ?

Min misstanke är att, eftersom ljudvågorna studsar en väldigt kort sträcka mellan läsaren och tummen, når ljudet inte ut till husdjur runtomkring. Ljud i de intervallerna propageras dåligt så jag tror inte att det ljudet skulle kunna nå så långt och brett, särskilt med tanke på hur liten hårdvara det är som genererar den.

Får assosiasjoner till filmen 2001 – En rymdodyssé från 1968. Den monoliten i filmen av denna reklamfilm. ?

Utan några som helst andra tankar bakom det.

@pao med lite tur är teasersna menat för ett gäng S10 brevid varann ?
Ikväll smäller det.
Flexible phone vs foldable phone

1
Bevaka tråden