Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gopro Hero 7 – när du är rädd om mobilen

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I vår tid av supermobiler med ett flertal kameralinser och kraftiga AI-funktioner, varför vill man ha en dedikerad kamera? Kanske för att den kan följa med dig till djungeln och ändå vara hel dagen efter. Vi har kikat på Gopro Hero 7.

Läs hela artikeln här

Har mobilen ersatt spelkonsolen? Det var något nytt!

Ursprungligen av SweSG:

Har mobilen ersatt spelkonsolen? Det var något nytt!

För mig har den i stort sett gjort det. Men smarta mobiler kompletterar nog spelkonsoler för väldigt många nu för tiden.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2019-03-06 14:28
Ursprungligen av SweSG:

Har mobilen ersatt spelkonsolen? Det var något nytt!

Det där är ju väldigt individuellt. Jag tror nog att mobilen har ersatt spelkonsolen och de flesta andra prylar för många där ute. Jag är spel-konservativ och skulle aldrig släppa taget om mina kära spelkonsoler, vill helst inte spela mobilt om det inte handlar om en spelupplevelse som är skräddarsydd för mobilt spelande, men det är nog många som inte är som jag.

Jo, jag lever nog i en annan tid. Men jag har försökt mig på spel på mobil. Fungerar med lättare spel, men vill man mysa med ett skräckspel t.ex är det uselt. Allt är för litet och fingrarna ivägen hela tiden!

Jag håller mig till dator och spelkonsol. Fungerar för det lilla jag spelar. Någon gång i veckan typ. Det bästa med dator är att man kan spela allt typ. Allt från GBA till Nintendo Switch m.m. + PC-spel. ROMs är la dock lite fult att spela. Men vill man gå tillbaka några år i tid finns det inte alltid några andra val!

Väldigt sällan jag spelar på mobilen, är PS4 som gäller.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-03-06 15:27
Ursprungligen av Redaktionen:

I vår tid av supermobiler med ett flertal kameralinser och kraftiga AI-funktioner, varför vill man ha en dedikerad kamera? Kanske för att den kan följa med dig till djungeln och ändå vara hel dagen efter. Vi har kikat på Gopro Hero 7.

Läs hela artikeln här

Dedikerade kameror har sina syften. Man kan ju göra som Polisen, börja använda kroppskamera i vardagen. Men de använder ingen modell från Gopro.

https://polisen.se/aktuellt/nyheter/2018/febr...

  • Medlem
  • International user
  • 2019-03-07 17:12

Kan nu bara säga att filma med en telefon är allt annat än optimalt. Har en 4 Silver och även om den inte blir ofta använd är det den jag vill använda om något ska filmas.

1
Bevaka tråden