Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Böjbart glas och Tim Apple

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Veckans podd handlar en hel del om Samsung Galaxy S10 Plus som Andreas testat och nu lämnar över till Jakob, men det finns också utrymme för snack om Tim Apple och framtidens produkter från samma företag. Missa inte!

Läs hela artikeln här

99 ser ganska fint ut i mörkt läge:

Ett tillägg till webbläsare som jag testade för ett tag sedan som heter Dark Reader.

Själv kör jag det mesta mörkt!

Ursprungligen av SweSG:

99 ser ganska fint ut i mörkt läge:

https://i.imgur.com/fATSzGE.jpg

Ett tillägg till webbläsare som jag testade för ett tag sedan som heter Dark Reader.

Själv kör jag det mesta mörkt!

Tack för tipset!
Den ska in i safari prompt

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2019-03-09 18:31
Ursprungligen av SweSG:

99 ser ganska fint ut i mörkt läge:

https://i.imgur.com/fATSzGE.jpg

Ett tillägg till webbläsare som jag testade för ett tag sedan som heter Dark Reader.

Själv kör jag det mesta mörkt!

Samma här! Kör mörkt läge på allt där det är möjligt, till och med i de fall där det mörka läget inte ser helt optimalt ut i alla lägen.

Jag glömde ta en skärmdump på hur 99 såg ut i Samsungs webbläsare med mörkt läge i Dex-läge, men så här såg Sweclockers ut när jag gick in. Överlag fungerar det, men viss grafik förvrängs lite väl mycket, exempelvis blir gubben i SweC 20 år-loggan inverterad

Ursprungligen av ekloev:

Samma här! Kör mörkt läge på allt där det är möjligt, till och med i de fall där det mörka läget inte ser helt optimalt ut i alla lägen.

Jag glömde ta en skärmdump på hur 99 såg ut i Samsungs webbläsare med mörkt läge i Dex-läge, men så här såg Sweclockers ut när jag gick in. Överlag fungerar det, men viss grafik förvrängs lite väl mycket, exempelvis blir gubben i SweC 20 år-loggan inverterad

På kvällen/natten är det ett måste att ha mörkt läge. Ögonen går sönder annars.

  • Medlem
  • 2019-03-11 22:34

Efter tjänsteresa och nattning av barnen så har jag äntligen lyssnat klart ?
Tack för trevlig Podd
De Edge paneler jag använder är
Apps Edge
People Edge
Kalender
Miniräknare

  • Medlem
  • 2019-03-16 08:43

Ni har väl inte missat att även CMore sänder GOT i april? Som de alltid har gjort.

1
Bevaka tråden