Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Xiaomi presenterar två telefoner 18 mars

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Utöver Redmi 7 och Redmi 7 Pro avslöjar företaget även att de ska presentera en hemlig produkt som inte är en telefon.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-03-12 11:58
Ursprungligen av Redaktionen:

Utöver Redmi 7 och Redmi 7 Pro avslöjar företaget även att de ska presentera en hemlig produkt som inte är en telefon.

Läs hela artikeln här

Citat:

I bilden ovan (klicka på den för att se hela bilden) avslöjas tydligen den hemliga produkten. Vad tror du att det är?

En Xiaomi dammsugare med superfläkt (R:et) med fjäderben och flexibel suglang (se på m:et) som kan klättra över klossliknande hinder (även trappor) och suga rent i varenda vrå av huset. Inbyggd CCTV. Hänger också upp handdukar på sina hängare men klottrar tyvärr en massa obegripliga tecken på väggarna.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2019-03-12 13:07
Ursprungligen av IngoX:

En Xiaomi dammsugare med superfläkt (R:et) med fjäderben och flexibel suglang (se på m:et) som kan klättra över klossliknande hinder (även trappor) och suga rent i varenda vrå av huset. Inbyggd CCTV. Hänger också upp handdukar på sina hängare men klottrar tyvärr en massa obegripliga tecken på väggarna.

Haha, jag vet inte hur tilltalande en sådan produkt skulle vara för den breda massan, men den skulle onekligen få en hel del uppmärksamhet Med tanke på vilka produkter Xiaomi har i sitt utbud skulle jag kunna förvänta mig lite vad som helst faktiskt.

Dom har ju börjat med pilot glasögon också. ? Säg bara inte att det är med....... ?

Annars ser jag som många andra massa dammsugare delar. Men ser också kameralinser på bokstäverna e och d.

Ryggen på d ser ut som en kamera som bilden är tatt ovanifrån.

1
Bevaka tråden