Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sonos Amp – stark spelare för de med särskilda behov

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sonos Amp är en superladdad förstärkare som binder ihop dina maffiga högtalare med Sonos trådlösa system, och ansluter din skivspelare.

Läs hela artikeln här

Här är min app för musik:

Allt man behöver!

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-04-02 18:30
Ursprungligen av SweSG:

Här är min app för musik:

https://i.imgur.com/zxFSghe.png

Allt man behöver!

Amp....inte app

Ursprungligen av Innis:

Amp....inte app

Det är bara jag som pratar i nattmössan!

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2019-04-02 19:34
Ursprungligen av SweSG:

Det är bara jag som pratar i nattmössan!

Jo, vi har noterat det!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-04-02 19:43
Ursprungligen av Redaktionen:

Sonos Amp är en superladdad förstärkare som binder ihop dina maffiga högtalare med Sonos trådlösa system, och ansluter din skivspelare.

Läs hela artikeln här

Citat:

Och om du dessutom tycker om att jaga gamla vinylutgåvor med Elvis Costello & The Attractions, eller har hakat på den återupplivade trenden att köpa musik på kassettband, eller kanske rentav fortfarande använder CD-skivor, då är Sonos Amp en viktig byggsten för att ge din musikutrustning kontakt med den trådlösa världen.

Det jag undrar är när man kommer kunna röststyra sin vinylspelare.
Skulle inte det vara en riktig high-end nischprodukt i denna neo/retro tid?

  • Medlem
  • 2019-04-02 19:52
Ursprungligen av Redaktionen:

Sonos Amp är en superladdad förstärkare som binder ihop dina maffiga högtalare med Sonos trådlösa system, och ansluter din skivspelare.

Läs hela artikeln här

Utan RIAA steg tycker jag inte ingressen stämmer. Ett bra RIAA-steg kostar minst en tusing. Istället kan en bra hemmabiostärkare med AirPlay 2 och fler-zonsstöd vara intressant. Man får mer för pengarna i alla fall.

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2019-04-02 21:05

Det här hade varit produkten för mig, om det inte vore för den dyra prislappen. Har redan resten av uppsättningen, men det är inte värt 7000kr för multiroom, även om det är häftigt.

Jag är hifi-idiot och älskar att jag äntligen kan få både riktigt bra ljud, multiroom, bra gränssnitt och en stilren förstärkare. Efter år av jämförelser, tester och analogt multiroom gjorde en helg m amp att jag äntligen kunnat köpa på mig sonos one/one hay i alla sovrum och surround i vardagsrummet.
Jag älskar alltså min amp.

Edit: Verkligen coolt att det ska funka bra med två par högtalare.
Och ett gäng andra små sköna detaljer.

Dags att modernisera anslutningarna något. RCA har väl funnits sedan 1800-talet?

Ursprungligen av biffenrydberg:

Dags att modernisera anslutningarna något. RCA har väl funnits sedan 1800-talet?

Nånting sånt, men still going strong!

  • Medlem
  • Neverland
  • 2019-04-05 16:15
Ursprungligen av biffenrydberg:

Dags att modernisera anslutningarna något. RCA har väl funnits sedan 1800-talet?

Modernisera för att det går eller för att det behövs?

Jag kopplade faktiskt igår in min gamla stereo som varit undangömd allt för länge. Just RCA är något jag själv gillar tack vare sin logiska enkelhet.

1
Bevaka tråden