Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple släpper trådlösa hörlurarna Powerbeats Pro

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple följer upp den nya modellen av Airpods med Powerbeats Pro, en ny variant av de sportiga Beats-hörlurarna.

Läs hela artikeln här

Är riktigt taggad på dessa. När får vi se ett 99test av dessa?

Vad innebär vattentåliga?

Ursprungligen av jurassic579:

Vad innebär vattentåliga?

Det får man tolka själv, klarar väl en skvätt svett.

Ursprungligen av keptang:

Det får man tolka själv, klarar väl en skvätt svett.

Ja tyvärr fri tolkning, för Apple har inte gett någon IP-klassning (än)

Ursprungligen av jakobnilsson:

Ja tyvärr fri tolkning, för Apple har inte gett någon IP-klassning (än)

Exaktemento, och det lär inte göras om det inte är gjort vid release. Men IP-klassning är lite av en papperstiger oavsett, ges inga garantier på någon produkt som blir vattenskadad.

Man får avgöra själv hur wild and crazy man vill vara i närheten av vatten med sina elektroniska grejer.

Ursprungligen av keptang:

Exaktemento, och det lär inte göras om det inte är gjort vid release. Men IP-klassning är lite av en papperstiger oavsett, ges inga garantier på någon produkt som blir vattenskadad.

Man får avgöra själv hur wild and crazy man vill vara i närheten av vatten med sina elektroniska grejer.

Strikt talat är väl release i maj, så de borde kunna gå ut med det då, typ på kartongen. Men annars håller jag med – tänker oavsett inte duscha med mina!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-04-04 11:08
Ursprungligen av jurassic579:

Vad innebär vattentåliga?

Det är den stora frågan. Jag har ett par av den tidigare modellen som skulle vara bra vid träning.

Jag gillar dem. Bra ljud och de sitter bergsäkert då man rör sig.

Men nuförtiden lägger de av efter 30 minuter om man blir svettig. Fick dem utbytta på garantin på grund av detta men de nya har samma problem. (De räcker lite längre om jag har kabeln runt nacken istället för under hakan; kanske är det mikrofon/volymkontrollsmojängen som inte tål svett?)

Jag kan tänka mig att köpa de nya men då måste de tåla svett bättre än de gamla.

Ser nu att de laddas med lightning-kabel istället för micro-USB som den tidigare modellen hade. Ett framsteg. (USB-C hade också varit ett framsteg, önskar att Apple kunde samla sig kring en variant.)

Senast redigerat 2019-04-04 11:20

Så sugen på de här. Har inte skaffat Airpods för att de inte är vattentåliga. Är priset 2790 officiellt?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-04-06 09:00

En kompis har kört sina i tvättmaskinen (av misstag ), de funkar fortfarande.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-04-07 01:14

Jag har duschat med mina AirPods. Glömde bort dem och den ena ramla ut när jag började schamponera mig..?. Inga problem med dessa sedan.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-06-27 12:23

PowerBeats Pro Review: Better than AirPods!

1
Bevaka tråden