Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

sweclockers /ditt medlemsnamn/avatar

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ifall 99.se inte blir kvar som forum och att det slutar abrupt så är jag även medlem på sweclockers som @calinou.
Lämna gärna uppgift om vilka är era på sweclockers så att man fortsätter mötas där.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-04-11 11:33

Har inget konto och planerar inte att skapa ett heller. Som andra sagt är det fullt med tonåringar som tror sig veta fast dom inte gör det.

Ursprungligen av calinou:

Ifall 99.se inte blir kvar som forum och att det slutar abrupt så är jag även medlem på sweclockers som @calinou.
Lämna gärna uppgift om vilka är era på sweclockers så att man fortsätter mötas där.

Samma som här!

Nån filur hade redan tagit samma användarnamn som jag har här så jag har skapat ett_suddgummi istället.
Jag har väldigt dålig fantasi.......

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-04-11 14:22

Json_81
Samma på fz också.

Jag hade tur. "Mitt" namn fanns tillgängligt så jag kör iTiger även där.

Fan va sorgligt att dom lägger ner här

Vet inte om jag har lust att harva runt i SC's slaskkonto som det ser ut nu, men reggade likadant som tidigare utifall att.

  • Medlem
  • Lund
  • 2019-04-11 20:17

Hade ett gammalt konto från 2005... Samma användarnamn Cribe

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-04-11 22:49

Samma som här.

Har reggat likadant konto även på Teknikveckan.se. https://bubblan.teknikveckan.com/c/applebubbl...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-04-16 11:14

regnade mig med på teknikveckan. samma nick som här

Det är bara att regga sig lite överallt så får man se vad som händer. Förutsättning är att dessa förvaltas seriöst men det kan man inte veta.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-04-16 20:36

Reggade mig på Teknikveckan med samma nick. Kollade runt lite och såg bra ut. Någon som vet lite mer om det forumet? Funkar det bra? Några konstigheter? Vem driver det?

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-04-16 20:59
Ursprungligen av xms67:

Reggade mig på Teknikveckan med samma nick. Kollade runt lite och såg bra ut. Någon som vet lite mer om det forumet? Funkar det bra? Några konstigheter? Vem driver det?

Går ju att trycka på "Om" så får du reda på vilka som driver det.

  • Medlem
  • Östergötland
  • 2019-04-16 21:04
Ursprungligen av xms67:

Reggade mig på Teknikveckan med samma nick. Kollade runt lite och såg bra ut. Någon som vet lite mer om det forumet? Funkar det bra? Några konstigheter? Vem driver det?

Tror det är återstoden av det som en gång hette Macradion. Blev sedan Array.se som slutligen bytte namn till Teknikveckan. Finns tillhörande podd med Peter Esse, Thor Lindholm och Marcus Attefors. Överlag kul, men podden blir lite väl tramsig ibland.
Forumet (bubblan) är väl rätt nytt.

Jag finns så klart också på SweClockers och FZ, heter Idalin på respektive ställe.

är 'dvalfrid' på SweClockers, FZ, Teknikveckan samt macworld

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2019-04-23 19:58

Jag finns på Swec också, samma nick som här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-04-24 19:01

Jag har samma avatar och användarnamn på Sweclockers forum. Och på MacWorld och framför allt Teknikveckans forum, som jag skrivit lite mer om här.
Har även samma avatar på Discus-forum, men heter då Hisingen.

1
Bevaka tråden